تور قطر: قطر: برای پل زدن در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا کوشش می کنیم

به گزارش تاورنا، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر گفته است که کشورش به سختی برای پل زدن بر روی هرگونه شکاف در مذاکرات غیرمستقیم هسته ای میان ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران، کوشش می نماید.

تور قطر: قطر: برای پل زدن در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا کوشش می کنیم

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای اکسیوس، آل ثانی با ابراز نگرانی بسیار از شکست احتمالی مذاکرات هسته ای، افزوده است که مایل به بروز مسابقه هسته ای در خلیج فارس و خاورمیانه نیست.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نخستین رهبر کشورهای جنوب خلیج فارس بود که روز دوشنبه به ملاقات جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید رفت.

وزیر امورخارجه قطر دوشنبه شب نیز به شبکه الجزیره گفته بود که رسیدن به توافق هسته ای برای ما حائز اهمیت است، چرا که عامل ثبات در منطقه است و از کانال های باز با آمریکا و ایران برای نزدیک کردن دیدگاه ها به یکدیگر استفاده خواهیم کرد و کوشش می کنیم طرف ایرانی را ترغیب کنیم تا در قبال کشورهای منطقه دست به اقدامات مثبت بزند.

بن عبدالرحمن در تشریح ملاقات شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور با جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده در واشنگتن گفت، موضوعات مختلف از جمله مذاکرات هسته ای با ایران در این ملاقات مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

بایدن روز دوشنبه به وقت محلی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در کاخ سفید ملاقات کرد و گفت که دوحه، متحد بزرگ و اصلی غیر عضو ناتو برای واشنگتن خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1963

به "تور قطر: قطر: برای پل زدن در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: قطر: برای پل زدن در مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید