لمپارد: باید به اندازه لیورپول اشتیاق به پیروزی داشته باشیم، شکست در خانه باعث نگرانی است

به گزارش تاورنا، فرانک لمپارد، سرمربی تیم فوتبال چلسی با وجود شکست از روند بازی تیمش مقابل صدرنشین لیگ برتر انگلیس رضایت داشت.

لمپارد: باید به اندازه لیورپول اشتیاق به پیروزی داشته باشیم، شکست در خانه باعث نگرانی است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به کزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد پس از شکست خانگی 2 بر یک تیمش مقابل لیورپول در هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس، عملکرد بازیکنان تیم بازنده را قابل قبول خواند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: خصوصاً در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما برخی اشتباهات در لحظاتی از بازی برای شما هزینه زیادی در پی دارد. در نیمه دوم به دنبال نمایشی توأم با انرژی فراوان و به حرکت درآوردن سریع توپ بودیم، زیرا به امتیاز احتیاج داشتیم. معتقدم در نیمه اول هم ما در جریان بازی بودیم و موقعیت آبراهام و گلی که مردود شد، رخ داد. البته ضربه ایستگاهی حریف فوق العاده بود.

وی در ادامه اضافه نمود: پیروز نشدن در خانه باعث نگرانی است، زیرا ما می خواهیم تا جای ممکن در استمفوردبریج برنده شویم و فکر می کنم به زودی نتایج خوب از راه می رسند. ما نشان دادیم می توانیم با لیورپول رقابت کنیم و حالا باید در سطح آنها اشتیاق به پیروزی داشته باشیم.

لمپارد در خاتمه تصرح کرد: از گل انگولو کانته متعجب نشدم و باید از توموری هم ستایش کنم که مأمور مهار محمد صلاح بود. هر آنچه ارائه کردیم در سطح بالایی بود. باید روی ضربات ایستگاهی بیشتر کار کنیم. برخی مواقع هنگام ارسال های رقیب، دفاع مناسبی داشتیم. بهبود همه چیز در تمرینات سخت است!

من از گل انگولو کانته متعجب نشدم و باید به توموری نیز اشاره کنم که امروز مامور مهار محمد صلاح بود. هر آنچه ما امروز ارائه دادیم در سطح بالایی بود. ما باید روی ضربات ایستگاهی بیشتر کار کنیم، ما در برخی مواقع خوب روی ارسال ها دفاع کردیم و در برخی موارد نه، اما بهبود همه چیز در تمرینات سخت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 342

به "لمپارد: باید به اندازه لیورپول اشتیاق به پیروزی داشته باشیم، شکست در خانه باعث نگرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: باید به اندازه لیورپول اشتیاق به پیروزی داشته باشیم، شکست در خانه باعث نگرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید