مزایای طرح ساماندهی دست فروشان باید برای افراد جامعه تبیین گردد

به گزارش تاورنا، خبرنگاران/کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مزایای طرح ساماندهی دست فروشان باید برای افراد جامعه کاملا تبیین گردد، گفت: اگر دست فروشان متقاعد شوند که اجرای این طرح در خیلی جهات به نفعشان است خودشان پای کار خواهند آمد.

مزایای طرح ساماندهی دست فروشان باید برای افراد جامعه تبیین گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

سردار آزادی در نشست آنالیز ساماندهی دست فروشان و ساخت و سازهای غیرمجاز که با حضور استاندار کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار گردید، اظهار کرد: در زمینه اجرای طرح ساماندهی دست فروشان با اصل کار موافق هستیم ولی باید کاملا با برنامه ریزی عمل گردد.

وی اضافه نمود: نقاط ضعف و قوت در اجرای طرح ساماندهی دستفروشان باید احصا و با برنامه ریزی کاملا کارشناسی شده در فرصت کاملا مناسبی نسبت به عملیاتی کردن این طرح اقدام گردد.

فرمانده انتظامی استان کردستان، اعلام کرد: معتقدیم با توجه به پیشرو بودن انتخابات مجلس یازدهم الان زمان مناسبی برای اجرای طرح ساماندهی دستفروشان نیست.

آزادی با بیان اینکه در زمینه تبلیغات و انجام کارهای فرهنگی برای آماده سازی افکار عمومی و همچنین اقناع فعالین این حوزه هنوز احتیاج به کار داریم، گفت: اقدامات رسانه ای بیشتری باید در این راستا انجام گردد تا مردم دراجرای این طرح پای کار بیایند.

وی مطرح نمود: اینکه 80 درصد از دست فروشان موافق اجرای طرح ساماندهی هستند نقطه قوتی است، اما قبل از هر اقدامی باید تمام زیرساخت ها را فراهم سازیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه مزایای طرح ساماندهی دست فروشان باید برای افراد جامعه کاملا تبیین گردد، ذکر کرد: اگر دست فروشان متقاعد شوند که اجرای این طرح در خیلی جهات به نفعشان است خودشان پای کار خواهند آمد.

آزادی توضیح داد: زیرساخت ها لازم به ویژه عملیات های روانی در این راستا باید انجام گردد، نیروی انتظامی هم البته نه الان بلکه بعد از انتخابات در فرآیند اجرای این طرح در کنار سایر دستگاه ها خواهد بود.

وی اعلام نمود: امروز دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی در کشور استفاده می نمایند که نمونه آن را در آغتشاشات اخیر که به بهانه گران شدن قیمت بنزین صورت گرفت شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: البته این آغتشاشات برای انتخابات برنامه ریزی شده بود، اما گران شدن بنزین فرصت دیگری را به دست معاندین و دشمنان نظام داد تا عرض اندام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 634

به "مزایای طرح ساماندهی دست فروشان باید برای افراد جامعه تبیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایای طرح ساماندهی دست فروشان باید برای افراد جامعه تبیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید