مصطفوی: پول حق پخش بازی های ملی به حساب دوستان ترابیان واریز شد، بهاروند هزار برابر کفاشیان علم فوتبالی دارد

به گزارش تاورنا، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد هیچ کس مانند علی کفاشیان و عباس ترابیان، برای ورود به فدراسیون از رانت استفاده نکرده است.

مصطفوی: پول حق پخش بازی های ملی به حساب دوستان ترابیان واریز شد، بهاروند هزار برابر کفاشیان علم فوتبالی دارد

به گزارش خبرنگاران، داریوش مصطفوی درباره اینکه عباس ترابیان گفته است در فدراسیون فوتبال، زیر آب افراد را می زنند، گفت: فوتبال ما شهر هِرت است و هر چیزی در آن امکان دارد. هنوز جریان شرکت ام پی سیلوا برای مردم تعیین نیست. مسئولان باید درباره مسائل شفاف سازی کنند و من نباید همه مطالب را بگویم.

وی در مورد محکومیت رؤسای پیشین فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال این فدراسیون در پرونده حق پخش بازی های تیم ملی فوتبال شرح داد: کفاشیان، ترابیان را به عنوان کننده تام الاختیار خود معرفی کرد و قرار بود برای هشت داور، چند هدست بخرند. فدراسیون، ترابیان را به عنوان کننده خود معرفی می کند و قرار بود فدراسیون از پولی که از شرکت ام پی سیلوا می گیرد، هدست ها را برای داوران بخرد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون جای خوبی نیست و در آن پرونده سازی می کنند یا خیر، اظهار داشت: اصلاً این گونه نیست. خجالت می کشم که به مردم هتک حرمت می کنند. زمان ما دوره تخصص بود و امثال ترابیان و کفاشیان، جایی در فدراسیون نداشتند. کفاشیان 245 نفر در فدراسیون استخدام کرد، اما ما 17 نفر داشتیم. ما تیم ملی را با 45 میلیون تومان به جام جهانی بردیم و اینها این کار را با 80 میلیارد تومان انجام می دهند.

ترابیان که می گوید در فدراسیون زد و بند وجود دارد، بگوید خودش چگونه وارد فوتبال شد؟، مصطفوی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: او در زمان ریاست صفایی فراهانی از طرف وزارت نفت به فوتبال معرفی گشت. اگر پارتی بازی بوده، هیچ کس مانند کفاشیان و ترابیان از رانت استفاده نکردند. رطب خورده منع رطب کِی کند؟! اگر پرونده سازی بوده است، فدراسیون پرونده را نساخته و این اتفاق در جای دیگری رخ داده است.

وی درباره جزئیات این پرونده گفت: شما (ترابیان) به جای ارائه حساب فدراسیون فوتبال، شماره حساب دیگری دادی که متعلق به شرکت دوستان شما در دبی بود و پول به این حساب واریز شد. اگر بخواهم وارد ماجرا شوم، می گویم که این پول زیر نظر کفاشیان به حساب دوستان ترابیان واریز شده است. اسناد و مدارک آن را ندارم، اما موجود است و از این پرونده آگاه هستم. خواهش می کنم در این پرونده مرا وسط نیندازید! با این حال اگر دو نفر گناهکار باشند، نفر اول ترابیان است.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال که با برنامه آفساید رادیو جوان گفت وگو می کرد، در ادامه اضافه نمود: زد و بندها در فدراسیون با آگاهی کفاشیان بوده یا اگر این گونه نبوده، مسئول تخلفات اول کفاشیان است و بعد ترابیان. بگویند چرا پول به حساب فدراسیون نیامده و شماره حسابی که ترابیان به حساب دیگری واریز شد. مسئله خیلی آسان است و نمی دانم چرا کمیته استیناف کار را سخت کرد. یک بلیت بگیرند و کسی را به دبی بفرستند. مدارک در شرکت ام پی سیلوا موجود است، اما نمی خواهند مسائل را بررسی کنند و حوصله اش را ندارند. از نظر آنها، پول این پرونده که در میان است بسیار کم بوده و قابل رسیدگی نیست.

مصطفوی با بیان اینکه می خواهند کفاشیان را با همین حرف ها برگردانند، اما او نمی تواند برشود، شرح داد: کفاشیان کور خوانده است. به خدا بهاروند، هزار برابر کفاشیان علم فوتبالی دارد، چون از جوانی در فوتبال بوده است. کفاشیان و ترابیان در مقابل نبی و بهاروند، مانند عدد 10 در برابر 100 هستند. قطعاً فیفا از این تلاطمی که ایجاد کرده اند، آگاه می شود. فدراسیون جهانی فوتبال اساسنامه را قبول ندارد، اما شاید بعداً برای انتخابات کننده بفرستند.

ما اینقدر بی لیاقت و بی عُرضه هستیم که نمی توانیم انتخابات سالمی برگزار کنیم.، وی ضمن بیان این جمله گفت: از زمانی که صفایی فراهانی با دستور رئیس دولت اصلاحات سر کار آمد، تا الان انتخابات مخدوش بوده و هر که را خواستند، بر سر کار گذاشتند. انتخابات ها در این مدت فرمایشی بوده که در زمان انتخاب تاج، اساسنامه به مقدار زیادی اصلاح شد. اگر دوباره کفاشیان ها و ترابیان ها را از قوطی انتخابات بیرون بیاوریم، وای به حال این مملکت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1075

به "مصطفوی: پول حق پخش بازی های ملی به حساب دوستان ترابیان واریز شد، بهاروند هزار برابر کفاشیان علم فوتبالی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: پول حق پخش بازی های ملی به حساب دوستان ترابیان واریز شد، بهاروند هزار برابر کفاشیان علم فوتبالی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید