مطلق زاده: به سبک ژاپنی ها خوشحالی کردم!، می توانستیم بیشتر از 2 گل به پرسپولیس بزنیم

به گزارش تاورنا، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است شاگردان منصوریان می توانستند با گل های بیشتری پرسپولیس را شکست دهند.

مطلق زاده: به سبک ژاپنی ها خوشحالی کردم!، می توانستیم بیشتر از 2 گل به پرسپولیس بزنیم

محمد مطلق زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برد تیمش برابر پرسپولیس گفت: باید به همه اعضای تیم و طرفداران صنعت نفت تبریک بگویم. همه می دانند از اول فصل با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کردیم، ولی هیچ وقت در زمین مسابقه کم نگذاشتیم. مسرورم که با این برد مهم دل طرفداران تیم و مردم آبادان را مسرور کردیم. این برد برای ما ارزش زیادی داشت.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص گل زدن به پرسپولیس و مسروری بعد از گلش یادآور شد: فاخر تهامی همه کار کرد و من پاس او را تبدیل به گل کردم. در خصوص مسروری بعد از گل هم باید بگویم که این مسروری به سبک ژاپنی ها بود!

وی در واکنش به اینکه بعضی معتقدند اگر اشتباه حامد لک نبود، صنعت نفت به پیروزی نمی رسید، اعلام کرد: فوتبال بازی اشتباهات است و هر تیمی اشتباه کند ضربه می خورد. البته این را هم بگویم که ما چند فرصت خوب دیگر هم داشتیم و می توانستیم بیشتر از دو گل به پرسپولیس بزنیم. نباید فراموش کرد که حریف ما قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ است و ما تیم پرقدرتی را شکست دادیم.

وی در خصوص صحبت های گل محمدی که گفته است پرسپولیس حتی مستحق مساوی هم نبود و باید این بازی را می برد، توضیح داد: من به حرف های ایشان احترام می گذارم. سرمربی پرسپولیس نظر خودش را گفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2053

به "مطلق زاده: به سبک ژاپنی ها خوشحالی کردم!، می توانستیم بیشتر از 2 گل به پرسپولیس بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطلق زاده: به سبک ژاپنی ها خوشحالی کردم!، می توانستیم بیشتر از 2 گل به پرسپولیس بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید