تور ترکیه ارزان: موهای چتری پرستو صالحی پس از 30 سال در ترکیه !

به گزارش تاورنا، خبرنگاران : پرستو صالحی در ترکیه موهایش را چتری زد.

تور ترکیه ارزان: موهای چتری پرستو صالحی پس از 30 سال در ترکیه !

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

پرستو صالحی از سلبریتی های پرکار در فضای مجازی است. پرستو صالحی در یک مصاحبه از بی رحم بودن حرفه بازیگری گفت. پرستو صالحی در اینستاگرام به کار تبلیغات می پردازد. پرستو صالحی عکسی تازه از خود در استوری منتشر نموده است. در این عکس کودکی پرستو صالحی را هم می توان دید.

پرستو صالحی در این عکس موهایش را به شکل چتری زده است و الان خود را با دوران بچگی اش مقایسه نموده است.

پرستو صالحی: خیلی از هنرمندانی خارج از ایران افسرده هستند

پرستو صالحی با اشاره به اهمیت وجود فضای مجازی در ایران گفت: برای هنرمندان ایرانی خیلی ضروری است که در فضای مجازی باشند، و واقعا بدون فضای مجازی خیلی از ماها ممکن است بمیریم.

خیلی ها در طول سال بیکار هستند و تقسیم کار درست صورت نمی گیرد چون این حرفه ما بی رحم است، وقتی روی آنتن نیستی فراموش می شوی، وقتی پول نداری به لحاظ روحی اعصابت بهم می ریزد، وقتی مردم تو را فراموشت می نمایند افسرده می شوی و مجموع اینها باعث می گردد شما به عنوان یک هنرمند دیده شدن را دوست داشته باشی.

پرستو صالحی فراموش شد

وی اضافه کرد: من سالهاست خیلی کم کارم و این کم کاری در حوزه بازیگری باعث شد فراموش شوم و حتی در دوره ای بسیار آدم تلخی شده بودم، شرایط اقتصادی بدی داشتم به طوری که به عنوان مهمان هم دیگر به برنامه ها دعوت نمی شدم، الان می گویند کی روی بورس هست، کی تعداد فالوورهایش بیشتر هست آن را دعوت کنیم.

بازیگر سریال زیر آسمان شهر توضیح داد: ما در هر مراسمی که حضور پیدا می کنیم به جز خیریه ها، پول دریافت می کنیم، زمانی که سر کار نیستم با حضورم در افتتاحیه یا اختتامیه مزون یک لباس پول دریافت می کنم و این را همه بدانند باکی ام ندارم، وقتی سر کار نیستم به این پول احتیاج دارم وگرنه نمی توانم امرار معاش درستی داشته باشم.

منبع : وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1909

به "تور ترکیه ارزان: موهای چتری پرستو صالحی پس از 30 سال در ترکیه !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: موهای چتری پرستو صالحی پس از 30 سال در ترکیه !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید