میرزایی: از غیبت بازیکنان کلیدی تیم ملی گله مند نیستیم

به گزارش تاورنا، بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: از غیبت بازیکنان کلیدی تیم ملی گله مند نیستیم و می رویم که بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و البته جای خالی آنها را پر کنیم.

میرزایی: از غیبت بازیکنان کلیدی تیم ملی گله مند نیستیم

به گزارش خبرنگاران، میثم میرزایی در مورد مسابقات پیش روی تیم ملی بسکتبال ایران در انتخابی جام جهانی 2019 چین گفت: اضافه شدن استرالیا به قاره آسیا باعث شده تا مسابقات سختی در انتظار ما باشد. ما دو بازی سخت در ملبورن و مانیل پیش رو داریم.

او ادامه داد: لیگ برتر حدود یک ماه است که آغاز شده و بازیکنان با آمادگی خوبی وارد اردوی تیم ملی شدند. ما تنها به هماهنگی احتیاج داریم که امیدوارم با اردوی تدارکاتی و بازی های دوستانه قطر به این هماهنگی برسیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم. شاهین طبع: بازیکنانی که تیم ملی را قابل دانسته اند به اردو آمده اند، تصمیمات من به صلاح بسکتبال است

میرزایی در مورد غیبت برخی بازیکنان کلیدی تیم ملی نظیر حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی گفت: آنها بازیکنان بزرگ و افتخار بسکتبال ایران هستند. ما نیز زمان زیادی است که در کنار آنها تمرین نموده ایم. از غیبت آنها گله مند نیستیم و می رویم که بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و البته جای خالی آنها را پر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 98

به "میرزایی: از غیبت بازیکنان کلیدی تیم ملی گله مند نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزایی: از غیبت بازیکنان کلیدی تیم ملی گله مند نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید