می توانستیم به بازیکن کرونایی بازی بدهیم، تیم ما دچار شوک شد

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم فولاد سیرجان پس از چهار پیروزی، نخستین شکست خود را مقابل تیم شهرداری ورامین تجربه کرد.

می توانستیم به بازیکن کرونایی بازی بدهیم، تیم ما دچار شوک شد

محمدرضا تندروان سرمربی تیم سیرجان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شکست مقابل تیم شهرداری ورامین گفت: سال بسیار عجیبی است، تمام برنامه ها ممکن است در یک لحظه تغییر کند و اتفاقات دیگری رخ دهد. تقریباً دو شب قبل از شروع بازی، علیرضا بهبودی احساس بی حالی داشت و برای اطمینان، تست کرونا از او گرفته شد. در روز بازی و پس از جلسه بررسی، پاسخ تست مثبت کرونا بهبودی آمد.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان تأکید کرد: در حالی که مجوز بازی بهبودی را داشتیم، اما این کار را نکردیم. همانطور که می دانید تست کرونا هر 10 روز یکبار گرفته و پاسخ آن به سازمان لیگ اعلام می گردد. بهبودی علائمی نداشت و می توانست در بازی مقابل ورامین به زمین برود اما ما این کار را نکردیم و درواقع برنده بازی تصمیم کادر فنی سیرجان بود چرا که جوانمردانه نبود که بازیکنان خود، حریف و سایر افراد حاضر در سالن را به خطر بیندازیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم از بهبودی در این بازی استفاده نکنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم همه همین روش را به کار گیرند. اعلام تست مثبت کرونا بهبودی دو ساعت قبل از بازی شوک بزرگی به تیم وارد کرد. البته درخشان هم به جای بهبودی عملکرد قابل قبولی داشت و اگر در ست چهارم صبر می کرد و اشتباه فاحش را انجام نمی داد، ما می توانستیم پیروز شویم. به هر حال فشار روحی و روانی روی تیم حاکم بود. کوشش کردیم بازیکنان را در شرایط خوبی نگه داریم اما کار دشواری بود.

تندروان گفت: با تمام اتفاقاتی که رخ داد، خوشحالم که توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم و حتی می توانستیم برنده بازی شویم. شکست تیم ما به دلیل مسائل فنی نبود بلکه دلیل آن کرونا بود. قطعاً این اتفاق برای هر تیمی در ادامه رخ خواهد داد همانطور که در ابتدای فصل گریبانگیر تیم هایی مانند پیکان و هورسان شد.

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان درباره بازی روز یکشنبه مقابل شهرداری قزوین نیز گفت: شهرداری قزوین تیم قابل احترامی است، تمام تمرکز خود را پس از بازی مقابل ورامین، برای این بازی گذاشته ایم؛ به تیم استراحت ندادیم و بلافاصله تمرینات را انجام خواهیم داد. باید صندلی خود را در جدول حفظ کنیم. شهرداری قزوین تیم بسیار خوبی است و مطمئن باشید از این تیم در ادامه فصل بسیار خواهید شنید.

وی در خاتمه گفت: والیبال، ورزش و نتایج در نهایت بالا و پایین می شوند اما امیدوارم که اگر تیمی در شرایط ما نهاده شد و بازیکن خود را به دلیل کرونا در اختیار نداشت، شرایط منصفانه و جوانمردانه را رعایت کند چرا که جان انسان ها بسیار مهمتر از نتایج رقابت ها است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1234

به "می توانستیم به بازیکن کرونایی بازی بدهیم، تیم ما دچار شوک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم به بازیکن کرونایی بازی بدهیم، تیم ما دچار شوک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید