نماینده سیرجان خوب بازی کرد، والیبال یکسال در بلاتکلیفی قرار داشت

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال پیکان تهران امروز پیروز شد در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

نماینده سیرجان خوب بازی کرد، والیبال یکسال در بلاتکلیفی قرار داشت

محمد ترکاشوند سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از پیروزی مقابل فولاد در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد به دامغانی خسته نباشید بگویم. تیمش بازی قشنگی به نمایش گذاشت. ست اول ابتدا چند امتیاز عقب بودیم. دو بازیکن محروم ما امروز به تیم اضافه شدند. کمی ناهماهنگی بوجود آمد. در جوِ بازی حاضر نبودند سعی کردیم نکاتی را گوشزد کنیم و آنها نیز اجرا کردند و پیروز شدیم ست اول و دوم را پیروز شویم.

وی اضافه نمود: در ست سوم، دامغانی تغییراتی در تیمش بوجود آورد. دریافت نماینده ای را به تیم اضافه نمود. پاسور این تیم برای ما ناشناخته بود و آنها به بازی سرعتی روی آوردند. اگر در دفاع وسط خوب عمل می کردیم می توانستیم سه بر صفر پیروز شویم اما ست سوم را واگذار کردیم تا بازی در ست چهارم ادامه پیدا کند. در نهایت در ست چهارم پیروز و برنده بازی شدیم.

ترکاشوند در ادامه درباره برگزاری دیدارهای پیکان در پیکان شهر گفت: به احتمال بسیار این اتفاق از بازی بعد رخ خواهد داد. ناظران از سالن بازدید کردند، سالن خوبی داریم و فکر می کنم این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در پاسخ به این سئوال که چرا این اتفاق رخ می دهد و در پیکان شهر بازیهای خود را انجام می دهید، اضافه نمود: خواست مدیریت باشگاه این گونه بوده، هیئت والیبال تهران همکاری لازم را با پیکان نکرد. پیکان، برند والیبال ایران است و پرافتخارترین تیم در آسیا می باشد. توقع داریم اگر مشکلاتی وجود دارد هیئت والیبال یاری کند تا چرخ والیبال بچرخد اما متاسفانه یا خوشبختانه تصمیم بر این شد تا از بازی بعد به پیکان شهر برویم.

وی همچنین درباره انتخابات فدراسیون والیبال نیز توضیح داد: فکر می کنم این قصه سر دراز دارد. وقتی صدای ما به جایی نمی رسد فایده ای ندارد. والیبال در چند سال اخیر رشد خوبی داشته و طرفدارهای خاص خود را جلب نموده است اما متاسفانه در یک سال گذشته بدون رئیس بوده است و والیبال بلاتکلیف می باشد. امیدواریم هر چه سریعتر به دور از سیاسی کاری ها تکلیف ریاست فدراسیون والیبال تعیین گردد. افرادی مانند منظمی، افشاردوست و بهنام محمودی تحصیلنموده هستند و می توانند به والیبال یاری نمایند. انشاالله روسای هیئت ها اصلح ترین گزینه را انتخاب نمایند.

ترکاشوند درباره انتخابی المپیک با هم گروهی ایران در گروه اول با میزبان رقابت ها گفت: والیبال ایران بالاتر از سطح آسیا واقع شده است. اگر بخواهیم با این شرایط از تیمی مانند چین بترسیم وامصیبتا است اما چون چین میزبان می باشد همه کاره خواهد نمود تا به المپیک برسد. شاید از نظر روحی- روانی بر روی تیم ایران تاثیرگذار باشد و ما باید شرایطی فراهم کنیم تا تیم ملی از نظر روحی و روانی آماده باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 594

به "نماینده سیرجان خوب بازی کرد، والیبال یکسال در بلاتکلیفی قرار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده سیرجان خوب بازی کرد، والیبال یکسال در بلاتکلیفی قرار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید