والیبال

واکنش میلاد عبادی پور به خط خوردنش از تیم ملی

مسابقات والیبال نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو از 28 شهریور تا 4 مهرماه برگزار می شود.

8 شهریور 1402

کاپیتان به تیم ملی والیبال برمی شود؟

تهران (پانا) - سرپرست تیم ملی می گوید انتصاب او هیچ ربطی به بازگشت سعید معروف به تیم ملی ندارد و با توجه به خداحافظی رسمی، بازگشت کاپیتان تیم ملی بعید است.

17 اردیبهشت 1401

نمونه گیری از ورزشکاران دوپینگی در دوره محرومیت

فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در مصاحبه با خبرنگاران با تاکید بر اینکه فعالیت این ستاد برای نمونه گیری از ورزشکاران در سال جاری میلادی طبق روال قبل و البته بر اساس فهرست نو روش های ممنوعه و مواد نیروزا انجام می شود، گفت:...

14 اسفند 1400

تور فرانسه: تیلی: احساس کردم، تیم ملی والیبال فرانسه به شخص دیگری احتیاج دارد، مثل کماندوها تمرین می کردیم

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال فرانسه گفت: احساس کردم تیم و بازیکنان به شخص دیگری برای ارتقاء سطح خود و کسب پیروزی های بیشتر احتیاج دارند.

8 آبان 1400

تور هلند ارزان: والیبال قهرمانی اروپا، شاگردان کواچ صعود کردند، هلند بعد از 12 سال به یک چهارم نهایی رسید

تیم های ملی والیبال هلند، ایتالیا، صربستان و آلمان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اروپا راه پیدا مردند.

23 شهریور 1400

بخشش عجیب یک بازیکن پرخاشگر و رواج بازیکن سالاری در والیبال

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال شاهد کتک کاری و رفتار غیر اخلاقی ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه بود و خبرنگاران در گزارشی با عنوان کار والیبال به کتک کاری رسید / پاک کردن تصاویر برای ندیدن واقعیت به توضیح واقعیت پرداخت.

15 اردیبهشت 1400

شیرجه آنلاین در استخر مجازی

تهران (پانا) - آنلاین شنا یادم می دهی؟ ماهی مربی شناست؛ اوایل شیوع کرونا وقتی این جمله را از شاگردش شنید با صدای بلند خندید اما این روزها دیگر کمتر خنده اش می گیرد.

9 دی 1399

ستاره والیبال ایران از از تیم قطری کنار گذاشته شد

تهران (پانا) - تیم قطری یکی از ستاره های تیم ملی والیبال ایران را به علت عملکرد ضعیفی که در فصل جاری داشته است از تیم خود کنار گذاشت.

19 آبان 1399

شرایط ورزش شتر گاو پلنگ شده است، کاش وزارت ورزش تشکیل نمی شد!

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در نشست امروز رؤسای فدراسیون ها با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، به تشریح مسائل ورزش پرداخت.

18 آبان 1399

می توانستیم به بازیکن کرونایی بازی بدهیم، تیم ما دچار شوک شد

به گزارش خبرنگاران، در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم فولاد سیرجان پس از چهار پیروزی، نخستین شکست خود را مقابل تیم شهرداری ورامین تجربه کرد.

15 آبان 1399

بازیکن برزیلی تیم والیبال شهداب یزد به ایران رسید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه شهداب یزد، ویکتور بابوجیا آرائوجو بازیکن برزیلی تیم والیبال شهداب یزد پس از طی سفری 16 ساعته، بامداد امروز وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا و منفی شدن نتیجه این تست و همچنین نداشتن هیچ...

21 تیر 1399

کولاکوویچ: احساس می کنم یک نفر چیزی را که متعلق به من بوده از من گرفته است، پیشنهاداتی از لهستان، روسیه، ایتالیا و ترکیه دارم

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: احساس من در حال حاضر این است که یک نفر، چیزی را که متعلق به من بوده از من گرفته است.

20 خرداد 1399

برنامه ریزی و عمل به وعده ها شرایط والیبال را در المپیک ارتقا می دهد

می رویم در المپیک تا بهترین نتیجه را بگیریم، با توجه به حضور ونزوئلا و ژاپن در گروهمان، تنها با شکست این دو تیم می توانیم به مرحله دوم برویم. باید قبول کنیم که مسابقات المپیک، بالاترین سطح بازی های ورزشی جهان است، با این حال ناامید نیستیم.

29 اسفند 1398

پیروزی مقابل ورامین را به مدیریت باشگاه سایپا تقدیم می کنم

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سایپا امروز پیروز شد در ملاقات معوقه هفته ششم مسابقات، نخستین باخت تیم شهرداری ورامین را رقم بزند.

16 اسفند 1398

جاذبه های گردشگری برزیل

پر جمعیت ترین شهر برزیل سائوپائولو می باشد. از حدود ده هزار سال قبل اقوام نیمه مهاجر در برزیل زندگی می کردند. با ورود پرتغالی ها در سال 1500، برزیل مستعمره شد و پرتغالی ها بردگانی از نقاط دیگر قاره آمریکا به آنجا آوردند. بیشتر بردگانی که به برزیل آمدند از...

20 بهمن 1398

شهرام محمودی به تیم ملی والیبال دعوت شد

پشت خط زن پیشین تیم ملی والیبال ایران، به تمرینات این تیم دعوت شد.

16 بهمن 1398

نماینده سیرجان خوب بازی کرد، والیبال یکسال در بلاتکلیفی قرار داشت

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال پیکان تهران امروز پیروز شد در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

16 دی 1398

انتها خوش هفته سوم با صدرنشینی شاگردان کولاکوویچ

به گزارش خبرنگاران، رقابت های هفته سوم لیگ ملت های والیبال در گروه ایران به میزبانی ارومیه در حالی به خاتمه رسید که تیم ملی 3 برد مقابل تیم های روسیه، لهستان و کانادا کسب کرد. ملی پوشان ایران با بردهای هفته سوم صدر جدول رده بندی را تصاحب کردند تا با روحیه...

5 دی 1398

تیم های ملی والیبال ساحلی راهی تایلند شدند

خبرنگاران: تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران برای حضور در تور آسیا و اقیانوسیه راهی تایلند شدند.

9 آذر 1398

31 گلستانی به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شدند

27 ورزشکار و 4 سرمربی، مربی، سرپرست و عضو کمیته فنی از استان گلستان به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا در اندونزی اعزام شدند.

23 آبان 1398
تعداد: (33)