نایب رئیس پیشین فیفا: میزبانی آ سه آن از جام جهانی شوخی و بلوف سیاسی است

به گزارش تاورنا، نایب رئیس پیشین فیفا ایده کشورهای منطقه آ سه آن برای میزبانی از جام جهانی فوتبال 2034 میلادی را مورد اتتقاد قرار داد.

نایب رئیس پیشین فیفا: میزبانی آ سه آن از جام جهانی شوخی و بلوف سیاسی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، ویچسلاو کولوسکوف که در سال های 1980 تا 1997 میلادی به مدت 17 سال نایب رئیس فیفا بوده است، درباره اقدام تایلند برای تدوین پیشنهاد میزبانی از جام جهانی 2034 میلادی با مشارکت 10 کشور منطقه آ سه آن شامل؛ تایلند، مالزی، سنگاپور، برونئی، اندونزی، فیلیپین، لائوس، ویتنام، کامبوج و میانمار، گفت: این خبر بیشتر شبیه یک شوخی است! آنها شانسی ندارند. این دیگر جام جهانی نیست و تورنمنت چند مرحله ای در کشورهایی با اقتصاد و سیستم های مختلف سیاسی خواهد بود. به نظر می رسد این حرکت آنها نوعی بلوف است.

وی در ادامه اضافه نمود: قطعاً من مخالف این پیشنهاد هستم. اکنون سه کشور را پیش رو داریم که می خواهند به طور مشترک از جام جهانی فوتبال میزبانی نمایند. منطقه آ سه آن پیشنهاد میزبانی با مشارکت پنج تا 10 کشور را مطرح می نماید. به نظرم جام جهانی باید در یک کشور برگزار گردد. اکنون تصور بسیار سختی از جام جهانی 2026 در کشورهای آمریکا، کانادا و مکزیک دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 489

به "نایب رئیس پیشین فیفا: میزبانی آ سه آن از جام جهانی شوخی و بلوف سیاسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس پیشین فیفا: میزبانی آ سه آن از جام جهانی شوخی و بلوف سیاسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید