نمایشگاه آثار مینیاتور در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه که شامل 23 اثر مینیاتور است و با همکاری انجمن فرهنگی اتریش و آلمان بر پا شده است، از شنبه 16 اردیبهشت ماه شروع به کار نموده است و تا آدینه 22 همین ماه ادامه دارد. در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در روز شنبه برگزار گردید پیشکسوتانی چون فرشچیان، باقری، زمان نژاد و همچنین سفیر اتریش حضور پیدا کردند.

نمایشگاه آثار مینیاتور در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

مریم متحیری با سابقه 17 سال فعالیت هنری در عرصه نقاشی و مینیاتور و بدون استاد از سنین کودکی کار هنری خود را شروع و در طول مدت فعالیت یک نمایشگاه در کانادا برگزار کرد و بعد از آن در مسابقات سه گانه هلند مقام اول را به دست آورد. وی نمایشگاه داخلی در توچال و نمایشگاه گروهی لاله و رتبه اول منطقه و استان در مسابقات هنری سال 77 را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از سال 81 در فرهنگسراها به عنوان کارشناس آثار هنرجویان از طرف سازمان صنایع دستی سابقه تدریس داشته و با سبک هنری مینیاتور مدرن به کار خود ادامه داده است. از دیگر علایق هنری او موسیقی، شعر و طراحی صنعتی است.

نمایشگاه آثار مینیاتور مریم متحیری تا 22 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 9 تا 19 در گالری دنیا نما مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان علاقمندان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 505

به "نمایشگاه آثار مینیاتور در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه آثار مینیاتور در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید