هوآوی ارزشمندترین برند چینی شد

به گزارش تاورنا، بر اساس رده بندی منتشر شده از سوی موسسه برند آلیانس شرکت هوآوی چین با ارزش 117 میلیارد دلار هم اکنون ارزشمندترین برند چینی به شمار می رود.

هوآوی ارزشمندترین برند چینی شد

به گزارش گروه مالی تاورنا به نقل از راشا تودی، موسسه برندآلیانس گفت که برند هوآوی در حال حاضر با 117 میلیارد دلار ارزش گران ترین برند چین به شمار می رود.

در گزارش این موسسه آمده است: مجموع ارزش 20 برند برتر چین به 6.12 تریلیون دلار رسیده است.

روزنامه چاینا دیلی، طی گزارشی با اشاره به گزارش موسسه برندآلیانس می گوید: دومین برند با ارزش در چین شرکت پنسنت با 107 میلیارد دلار ارزش است. در لیست برند های ارزشمند چینی شرکت علی بابا با 96.4 میلیارد دلار ارزش در مقام سوم قرار گرفته است. دو موسسه بانک صنعت و تجارت چین به همراه چین موبایل نیز به ترتیب با 84.4 میلیارد دلار و 61.7 میلیارد دلار در صندلی های بعدی ارزشمندترین شرکت های چینی قرار دارند. شرکت های دارویی، فراوری تجهیزات پزشکی، الکترونیک، اینترنت و مواد غذایی بیشترین سهم را در میان 500 شرکت برتر چینی دارند.

لیست شرکت برند آلیانس نشان می دهد که شرکت شیائومی با ارزش 12.3 میلیارد دلار ارزشمندترین شرکت فراوری تجهیزات الکترونیک در چین است. حدود 41 شرکت در میان 300 شرکت عظیم چینی آن هایی هستند که در زمینه ارائه خدمات در بستر اینترنت فعالیت می نمایند.

گزارش این موسسه می افزاید که شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش، تفریحی و دفتری اینترنتی از محل شیوع ویروس کرونا سود خوبی کسب نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1163

به "هوآوی ارزشمندترین برند چینی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوآوی ارزشمندترین برند چینی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید