هیل: ترامپ هنوز هم درباره بحران کرونا در آمریکا ساده انگار است

به گزارش تاورنا، رسانه نزدیک به کنگره آمریکا در مطلبی نوشته با آنکه رئیس جمهور آمریکا نسبت به شیوع ویروس کرونا در آمریکا واقع بین تر شده اما هنوز هم در این زمینه ساده انگار است.

هیل: ترامپ هنوز هم درباره بحران کرونا در آمریکا ساده انگار است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه نزدیک به کنگره آمریکا در تحلیلی نوشته با آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نسبت به ماه های اولیه شیوع ویروس کرونا در این کشور واقع بین تر شده هنوز هم در این خصوص ساده انگار است.

پایگاه هیل نوشته دونالد ترامپ در روزهای گذشته اظهارات غیردقیق زیادی مطرح و اعضای دولتش را وادار کرده آن را جمع و جور کنند.

این رسانه نوشته ترامپ نسبت به ماه های ژانویه و فوریه هنگام صحبت درباره چالش های ویروس کرونا موضع گیری های واقع بینانه تری اتخاذ کرده اما با ارائه توضیحات بیش از حد ساده انگارانه درباره چگونگی اوضاع اغلب مرتکب اشتباه شده است.

روز پنجشنبه او در یک کنفرانس خبری ادعا کرد سازمان دارو و غذای آمریکا استفاده از یک داروی مالاریا برای درمان بیماران مبتلا به کووید-19 را تأییید کرده است. اما اندکی بعد یکی از مسئولان این سازمان گفت استفاده از این دارو هنوز نیازمند گذراندن مراحل آزمایش و آزمون است.

روز جمعه همین مسئله باعث شد ترامپ با یک خبرنگار ان بی سی چالش لفظی پیدا کند. این خبرنگار ترامپ را تحت فشار قرار داد و از او پرسید آیا ارائه این پاسخ های امیدوارکننده از سوی او با هدف دادن امیدواری های کاذب به مردم آمریکا انجام می شود.

این سئوال ظاهراً در ابتدا باعث آشفتگی ترامپ نشد اما بعداً به شدت به این خبرنگار حمله لفظی کرد.

ترامپ ابتدا گفت: ممکن است این دارو اثرگذار باشد ممکن هم هست که نباشد. من احساس خوبی نسبت به آن دارم. همین، فقط یک احساس است.

اما در جای دیگری از کنفرانس خبری وقتی که خبرنگار از ترامپ پرسید پیامش به مردم آمریکا که از همه گیری بیماری ترسیده اند چیست، ترامپ گفت: می گویم که شما خبرنگار خیلی بدی هستی. همین را می گویم. فکر می کنم این سئوال خیلی مزخرفی است و سیگنال بدی است که داری به مردم آمریکا نشان می دهی.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 874

به "هیل: ترامپ هنوز هم درباره بحران کرونا در آمریکا ساده انگار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیل: ترامپ هنوز هم درباره بحران کرونا در آمریکا ساده انگار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید