کاخ سفید مدعی انتها کرونا شد و آن را دستاورد برتر ترامپ ثبت کرد

به گزارش تاورنا، با وجود آمار روزافزون مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا در آمریکا، دفتر علم و فناوری کاخ سفید گفته دولت ترامپ به این بیماری سرانجام داده و آن را به عنوان دستاورد برتر دولت وی به ثبت رسانده است.

کاخ سفید مدعی انتها کرونا شد و آن را دستاورد برتر ترامپ ثبت کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبر گزاری فارس، دفتر علم و فناوری کاخ سفید مدعی سرانجام دادن به بیماری کووید-19 شد و خاطرنشان کرد که آن را به عنوان دستاورد برتر دوره اول ریاست جمهوری دونالد ترامپ به ثبت رسانده است.

به نوشته وبگاه خبری-تحلیلی هیل، بر اساس یک بیانیه رسمی که قرار است، دستاورد های علمی دولت ترامپ را برشمارد، دولت دونالد ترامپ مدعی شده که اقدامات قاطعی را برای به کار دریافت دانشمندان و متخصصان بهداشتی در دانشگاه ها، صنایع و همچنین دولت برای درک، درمان و شکست این بیماری اتخاذ نموده است.

این در حالی است که آمار کلی مبتلایان و تلفات ناشی از این بیماری کشنده، در آمریکا به طور روزانه در حال افزایش است.

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز در 24 ساعت گذشته با ابتلای دست کم 75 هزار و 930 مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به هشت میلیون و 778 هزار و 680 نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، دست کم یکهزار و پنج نفر دیگر در آمریکا بر اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست دادند تا شمار کلی قربانیان این ویروس ناشناخته در این کشور به 226 هزار و 711 نفر برسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1301

به "کاخ سفید مدعی انتها کرونا شد و آن را دستاورد برتر ترامپ ثبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید مدعی انتها کرونا شد و آن را دستاورد برتر ترامپ ثبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید