پیروزی پورتو با پاس گل طارمی؛ درخشش مهاجم ایرانی بعد از اخراج در لیگ قهرمانان

به گزارش تاورنا، خبرگزاری خبرنگاران- مهدی طارمی پیروز شد یک پاس گل به نام خودش ثبت کند.

پیروزی پورتو با پاس گل طارمی؛ درخشش مهاجم ایرانی بعد از اخراج در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، پورتو و پاکوس د فریرا در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی در این بازی 81 دقیقه در زمین بود و در دقیقه 78 پاس گل دوم تیمش را به نام خودش ثبت کرد. په په و اولیویرا گل های پورتو در این بازی بودند که در دقایق 77 و 78 گل های پورتو را به ثمر رساندند. با این نتیجه پورتو 51 امتیازی شد و در رده دوم جدول قرار گرفت و پاکوس د فریرا نیز با 41 امتیاز پنجم ماند.

تیم پورتو هفته گذشته پیروز شد در یک شب بیادماندنی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت بر یوونتوس غلبه کرده و جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. این تیم پس از کسب این پیروزیت شیرین، امشب در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال پرتغال میزبان تیم پاکوش د فریرا در ورزشگاه دراگائو بود.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو که چهره ای شاخص در جریان صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، در بازی امشب در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت. او در بازی رفت با یوونتوس گل اول تیمش را در دقیقه یک به ثمر رساند و در نیمه اول دیدار برگشت نیز با زدن یک ضربه تیرک دروازه و دریافت یک پنالتی که گل اول پورتو را به همراه داشت، شاخص ترین چهره تیمش بود.

ضربه به توپ پس از سوت داور اما یک اخراج ناباورانه را برای طارمی در نیمه دوم دیدار برگشت با یووه به همراه داشت؛ اتفاقی که به شدت طارمی را شوکه کرد اما او خوش شانس بود که پورتو در ادامه کار با گل الیویرا، برای دومین بار دروازه یوونتوس را باز کرده و با وجود شکست سه بر دو، با توجه به پیروزی دو بر یک خانگی در بازی رفت، حریف قدرتمند خود را حذف کرد.

خیلی ها منتظر بودند تا ببینند که آیا سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از اتفاقات بازی هفته گذشته آیا طارمی را در این بازی در ترکیب اصلی قرار خواهد داد یا خیر که این مربی در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرده بود که طارمی قول داده در بازی روز یکشنبه (امشب) پورتو برابر پاکوش ده فریرا گل خواهد زد. او با گفتن این جمله، حضور طارمی مقابل پاکوش را تایید کرده بود، اتفاقی که رخ داد و طارمی در ترکیب اصلی حضور داشت.

مهاجم ایرانی تیم پورتو اما نتوانست به قول خود عمل کرده و در این دیدار به جبران اتفاق بازی با یوونتوس گلزنی کند. طارمی البته پاس گل دوم پورتو را به الیویرا داد تا در پیروزی دو بر صفر تیمش نقشی داشته باشد. البته در یک صحنه از این دیدار نیز شاهد سرنگونی مهدی طارمی در محوطه جریمه بودیم، صحنه ای که داور بازی می توانست آن را پنالتی اعلام کند اما این اتفاق رخ نداد.

دیدار پورتو در نیمه اول گلی به همراه نداشت و دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن رفتند. در حالی که بازی در نیمه دوم هم می رفت با نتیجه مساوی صفر - صفر به پایان برسد، په په، یکی از ستاره های پورتو در بازی با یووه در دقیقه 77 گل اول تیمش را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد از این گل مهدی طارمی در پشت محوطه جریمه الیویرا را صاحب توپ کرد و شوت این بازیکن با اشتباه دروازه بان در مهار توپ، به گل دوم پورتو تبدیل شد. مهدی طارمی بعد از به ثمر رسیدن این دو گل، در دقیقه 81 جای خود را به مارتینز داد.

لازم به ذکر است که پورتو با کسب این پیروزی خانگی و رقم زدن پانزدهمین برد این فصل خود 51 امتیازی شده و پایین تر از اسپورتینگ لیسبون 61 امتیازی همچنان در رتبه دوم است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1531

به "پیروزی پورتو با پاس گل طارمی؛ درخشش مهاجم ایرانی بعد از اخراج در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پورتو با پاس گل طارمی؛ درخشش مهاجم ایرانی بعد از اخراج در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید