چرا وزارت ورزش سرپرست فدراسیون ورزش روستایی را معرفی نمی کند؟

به گزارش تاورنا، در حالی که دوران حضور دو رئیس فدراسیون به دلیل بازنشستگی تمام شده است، اما وزارت ورزش فقط برای یکی از آنها سرپرست معرفی کرد.

چرا وزارت ورزش سرپرست فدراسیون ورزش روستایی را معرفی نمی کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، چند هفته قبل بود که اخباری مبنی بر بازنشستگی ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و همچنین غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی منتشر شد؛ اخباری که حکایت از سرانجام دوره ریاست این دو مسئول در انتهای اردیبهشت ماه داشت.

به دنبال انتشار این اخبار و ورود به خرداد ماه، صحبت ها درباره زمان اعلام رسمی این خبر و معرفی سرپرست این دو فدراسیون بیشتر از قبل شد تا اینکه وزارت ورزش و جوانان بامداد پنج شنبه 8 خرداد ماه به طور رسمی خاطرنشان کرد که محمدتقی امیری خراسانی با حکم مسعود سلطانی فر به عنوان سرپرست فدراسیون بدنسازی منصوب شده تا بدین ترتیب دوران ریاست پورعلی فرد رسماً به سرانجام برسد.

با وجود معرفی امیری خراسانی برای سرپرستی در یکی از این دو فدراسیون بلاتکلیف، خبری از معرفی سرپرست برای فدراسیون ورزش روستایی نشد. گفته می شد دلیل عدم معرفی سرپرست بحث تعداد روزهای مرخصی جعفری است که باعث شده معرفی سرپرست به منظور آنالیز های بیشتر به تاخیر بیفتد، هر چند ظاهراً برای وزارت ورزش چنین موضوعی، موضوع ندارد و این وزارتخانه هنوز به جمع بندی فرد مورد نظر نرسیده است.

در واقع وزارت ورزش برخلاف فدراسیون بدنسازی، هنوز درخصوص جایگزین جعفری به عنوان سرپرست فدراسیون روستایی به جمع بندی نرسیده و به همین دلیل معرفی این فرد را همزمان با معرفی فدراسیون بدنسازی انجام نداد.

درست است که فدراسیون روستایی یک فدراسیون المپیکی محسوب نمی گردد، اما معرفی مسئول آن در اولین فرصت در پیشبرد اهداف این حوزه که اقشار زیادی را تحت پوشش خود دارد، تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1010

به "چرا وزارت ورزش سرپرست فدراسیون ورزش روستایی را معرفی نمی کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا وزارت ورزش سرپرست فدراسیون ورزش روستایی را معرفی نمی کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید