کرمان و تهران قهرمان والیبال و فوتسال دانش آموزان کشور شدند

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، المپیاد دختران دانش آموز کشور در دو رشته ورزشی والیبال و فوتسال همزمان با ظهر جمعه به میزبانی شهرستان شاهرود به انتها رسید و طی یک هفته مسابقه در نهایت تیم کرمان در بخش والیبال و تیم تهران در بخش فوتسال توانستند با شکست رقبا، مقام قهرمانی را کسب نمایند.

کرمان و تهران قهرمان والیبال و فوتسال دانش آموزان کشور شدند

لیلا موتابیان رئیس انجمن والیبال کشور درباره مسابقات والیبال به خبرنگاران، گفت: پس از کرمان که به مقام قهرمانی دست یافت، اصفهان در این رقابت ها مدال نقره را به خود اختصاص و البرز نیز در صندلی سوم نهاده شد.

وی با بیان اینکه 24تیم در این مسابقات حضور داشتند، ابراز داشت: کاپ اخلاق والیبال نیز به استان سمنان رسید همچنین بهترین پاسور سارا بطا از خراسان رضوی، بهترین اسپکر زهرا رضایی از اصفهان و بهترین سرویس زن مسابقات نسترن وحیدی از البرز انتخاب شدند.

درخشش تهرانی ها در فوتسال

رئیس انجمن فوتسال کشور نیز در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه شهرستان های تهران مقام نخست فوتسال دختران دانش آموز را در بین 23 تیم شرکت کننده در المپیاد دانش آموزان کشور کسب کرد، گفت: در سی امین دوره این مسابقات تهران قهرمان و تیم کرمان در صندلی دوم نهاده شد همچنین کرمانشاه سوم شد و کاپ اخلاق به تیم شهر تهران اختصاص یافت.

فروزان کاکاوند بابیان اینکه نگار یعقوبی از دبیرستان ولایت شهر تهران بهترین بازیکن فوتسال این دوره معرفی گردید، توضیح داد: بهترین دروازه بان نیز افسانه جهانبانی از دبیرستان محمدیه گوجان چهار محال و بختیاری انتخاب شد همچنین فهیمه ارزانی با 17 گل زده به عنوان خانم گل انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 265

به "کرمان و تهران قهرمان والیبال و فوتسال دانش آموزان کشور شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان و تهران قهرمان والیبال و فوتسال دانش آموزان کشور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید