کشتی آزاد المپیک جوانان، کریمی و زارع به مدال نقره رسیدند

به گزارش تاورنا، در خاتمه رقابت های کشتی آزاد المپیک جوانان 2018 در آرژانتین، محمد کریمی در وزن 65 و امیرحسین زارع در وزن 110 کیلوگرم به مدال نقره رسیدند تا تیم 2 نفره کشتی آزاد ایران در این رقابت ها با 2 مدال نقره به کار خود خاتمه دهد.

کشتی آزاد المپیک جوانان، کریمی و زارع به مدال نقره رسیدند

به گزارش خبرنگاران، در انتها رقابت های کشتی آزاد المپیک جوانان 2018 در بوینس آیرس آرژانتین، محمد کریمی در وزن 65 کیلوگرم و امیرحسین زارع نیز در وزن 110 کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود در دیدار فینال به مدال نقره بسنده کردند.

در جریان این رقابت ها، محمد کریمی در وزن 65 کیلوگرم در دیدار فینال برابر توران بایراموف از جمهوری آذربایجان به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه 6 بر یک بازنده شد و کاروان ورزشی ایران را صاحب دومین مدال نقره کرد.

کریمی که چند ماه پیش مدال برنز نوجوانان دنیا را از آن خود نموده، پیش از این در دیدار نخست به مصاف طارق اسماعیل از مصر رفت و توانست این حریف را با نتیجه 6 بر 5 از پیش رو بردارد. وی در کشتی دوم نیز در همان دقایق نخست برابر کارسون مان ویل از آمریکا با اجرای متوالی فن بارانداز با امتیاز 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

اما امیرحسین زارع دیگر نماینده ایران در این رقابت ها در دیدار فینال وزن 110 کیلوگرم برابر سرگئی کوزیرف از روسیه به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه نزدیک 6 بر 5 بازنده شد و وی نیز به مدال نقره بسنده کرد. مدال نقره زارع سومین مدال نقره ورزشکاران ایران در این رقابت ها بود.

زارع دارنده مدال طلای نوجوانان دنیا پیش از این در اولین مبارزه مقابل توماس بارنس از استرالیا با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و در دومین مبارزه نیز با همین نتیجه از سد احمد خلیل از مصر گذشت و به فینال رسید.

این مسابقات در هر وزن با حضور 6 نفر برگزار گردید.

به این ترتیب، دو نماینده کشتی آزاد ایران در این رقابت ها با سرمربی گری غلامرضا محمدی با 2 مدال نقره به کار خود انتها دادند.

روز شنبه(21 مهر) نیز امیررضا ده بزرگی و محمد نصرتی، دو فرنگی کار ایران در این رقابت ها با راهنمایی فرشاد علیزاده 2 مدال طلا را برای کاروان ورزشی ایران در المپیک جوانان 2018 به دست آوردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 70

به "کشتی آزاد المپیک جوانان، کریمی و زارع به مدال نقره رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد المپیک جوانان، کریمی و زارع به مدال نقره رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید