کومان: انصاف نیست اومتیتی را مقصر شکست مان به سویا جلوه دهیم، داور به سود ما پنالتی نگرفت

به گزارش تاورنا، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در شکست خارج از خانه تیمش مقابل سویا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، داور را هم مقصر دانست.

کومان: انصاف نیست اومتیتی را مقصر شکست مان به سویا جلوه دهیم، داور به سود ما پنالتی نگرفت

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از باخت 2 بر صفر شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل سویا - تیمی که 4 روز دیگر در جام حذفی اسپانیا و 16 روز دیگر در لالیگا هم باید با آن روبه رو شوند - گفت: ما باید بازی را آنالیز کنیم. تا بازی برگشت کلی فرصت داریم. روی تیم فشار زیادی بوده و از نفس افتاده است. باید سعی کنیم که در بازی برگشت با عملکرد این باخت را جبران کنیم. هنوز امید داریم اگرچه بازی برگشت هم بسیار سخت خواهد بود. می دانم که بارسلونا در خانه خودش توانایی هر کاری را دارد.

کومان در ادامه انگشت اتهام را به سمت داور گرفت و او را بابت قضاوتش در شکست بارسلونا مقصر دانست. سرمربی سابق تیم ملی هلند مدعی بود که آنتونیو متئو لاهوس در دقیقه 70 باید یک خطای پنالتی که روی جوردی آلبا صورت گرفت به سود بارسلونا اعلام می کرد.

او افزود: همیشه درباره پنالتی ها شک و تردید وجود دارد. همه به گفتند که روی آلبا خطای پنالتی بوده است. حریف مرتکب خطا می شد اما خطاهای زیرکانه. البته آنها به خوبی هم دفاع می کردند. سویا تیم قدرتمندی است که بازیکنان قدرتمندی هم دارد. بارسلونا هم روی فرم است. ما جنگیدیم و تلاش مان را کردیم اما حریف تیمی بزرگ و بسیار فیزیکی بود. ما موقعیت های داشتیم. در صحنه ای که با آلبا برخوردی صورت گرفت هم VAR نظرش را داد اما به عقیده من پنالتی بود.

ساموئل اومتیتی و اسکار مینگسا، دو بازیکنی بودند که کومان آنها را در قلب خط دفاعی تیمش برابر سویا قرار داد و این تصمیم او با انتقاداتی هم همراه بود. سرمربی کاتالان ها درباره این تصمیمش هم گفت: لنگله مشکل و مصدومیتی خاصی نداشت. این تصمیم من بود که اومتیتی و منیگسا بدر کنار هم بازی کنند چون ما هنوز کلی بازی دیگر داریم. در خط دفاعی ما گزینه های زیادی نداریم. شما باید با تمام بازیکنان موجود بازی کنیم چون کلی بازی دیگر تا انتها فصل داریم. در صحنه گل اول سویا کلی فضا به حریف دادیم و در گل دوم هم در اجرای تله آفساید دچار اشتباه شدیم. عملکرد اومتیتی خوب بود. او اگرچه اشتباهاتی داشت اما خب همه بازیکنان ما مرتکب اشتباه شدیم. این هم بخشی از فوتبال است. انصاف نیست که فقط اومتیتی را مقصر جلوه دهیم. بازی برد و باخت دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1539

به "کومان: انصاف نیست اومتیتی را مقصر شکست مان به سویا جلوه دهیم، داور به سود ما پنالتی نگرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: انصاف نیست اومتیتی را مقصر شکست مان به سویا جلوه دهیم، داور به سود ما پنالتی نگرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید