گرانی بنزین، علت افزایش تخلفات اصناف

به گزارش تاورنا، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان گفت: پس از افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش 72 درصدی تخلفات واحدهای صنفی استان هستیم.

گرانی بنزین، علت افزایش تخلفات اصناف

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، فریبرز حسامی امروز با بیان این مطلب اضافه کرد: پس از افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش 72 درصدی تخلفات واحدهای صنفی استان هستیم.

وی بابیان اینکه طی این مدت تخلفات در واحدهای نانوایی 66 رصد افزایش پیدا نموده است، ادامه داد: متاسفانه سایر دستگاه های اجرایی استان معاونت بازرسی سازمان صمت و تعزیرات را در کنترل بازار یاری نمی نمایند این در حالی است که بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار آن ها بایستی به صحنه بیایند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان نمود: در حوزه اعتبارات با مشکل روبرو هستیم به طوریکه در شرایط فعلی معاونت بازرسی با کمبود ماشین روبرو است.

حسامی توضیح داد: برای رصد بهتر بازار سه عدد کانکس در میدان امام حسین (ع)، قلعه فلک و افلاک و پل شهدا خرم آباد نصب شده است و در این مکان ها مردم با مراجعه خود می توانند شکایت های خود را نسبت به واحدهای صنفی متخلف مطرح نمایند.

وی بابیان اینکه این کانکس ها تهیه و نصب شده اند، اظهار داشت: اما متاسفانه تشریفات اداری مانع وصل شدن برق و تلفن این اماکن شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به زودی بر اساس مصوبه دولت 100 لیتر بنزین به نیسان بارها اختصاص داده می گردد که با این اوضاع شاهد کاهش قیمت میوه و صیفی جات در سطح شهرها خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 623

به "گرانی بنزین، علت افزایش تخلفات اصناف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانی بنزین، علت افزایش تخلفات اصناف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید