یورو 2020، پایان کار سرمربی مقدونیه شمالی پس از حذف از یورو

به گزارش تاورنا، سرمربی تیم ملی مقدونیه شمالی پس از حذف تیمش از مرحله گروهی یورو 2020 به کار خود در این سمت خاتمه داد.

یورو 2020، پایان کار سرمربی مقدونیه شمالی پس از حذف از یورو

به گزارش خبرنگاران، ایگور آنجلوفسکی سرمربی تیم ملی مقدونیه شمالی پس از باخت 3 بر صفر یارانش برابر هلند در دور سرانجامی مرحله گروهی یورو 2020 که سومین شکست متوالی آنها در این رقابت ها بود و باعث حذف شان شد، گفت که دیگر این تیم را هدایت نخواهد کرد.

آنجلوفسکی گفت: این آخرین نشست خبری من به نام سرمربی است، چرا که قراردادم با فدراسیون فوتبال مقدونیه روز 31 جولای به سرانجام می رسد و من دیگر در این تیم نخواهم بود. من این لحظه را تا سرانجام عمرم به خاطر خواهم سپرد. می خواهم از دستیارانم، بازیکنانم و اعضای خانواده ام به خاطر حمایت های شان تشکر کنم. هدایت این تیم در جام ملت های اروپا برای من مایه افتخار بود.

آنجلوفسکی 45 ساله اضافه نمود: دوست داشتیم که نتایج بهتری در این رقابت ها بگیریم، اما هیچکدام از ما نباید بابت حذف شدن مان ناراحت باشیم، چون این اولین حضورمان در یک تورنمنت بزرگ بود و من فقط می توانم از بازیکنانم به خاطر تلاش های شان تشکر کنم. این تیم با رسیدن به یورو 2020 تاریخ ساز شد و ما باید از گوران پاندف (کاپیتان مقدونیه که پس از این بازی از تیم ملی کشور خداحافظی کرد) به خاطر همه کارهایی که برای فوتبال مقدونیه انجام داده است، تشکر کنیم. من پنج سال و نیم افتخار این را داشتم که با یک مرد و بازیکنی که الگوی نسل های بعدی خواهد بود، کار کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1734

به "یورو 2020، پایان کار سرمربی مقدونیه شمالی پس از حذف از یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، پایان کار سرمربی مقدونیه شمالی پس از حذف از یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید