31 گلستانی به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شدند

به گزارش تاورنا، 27 ورزشکار و 4 سرمربی، مربی، سرپرست و عضو کمیته فنی از استان گلستان به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا در اندونزی اعزام شدند.

31 گلستانی به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شدند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از گرگان، 31 گلستانی در قالب 27 ورزشکار و 4 نفر به عنوان سرمربی، مربی، سرپرست و عضو کمیته فنی به مسابقات آسیایی جاکارتا در اندونزی اعزام شدند.

ورزشکاران اعزامی از استان گلستان در 10 رشته ورزشی شامل قایقرانی، سپک تاکرا، تنیس روی میز، اسکواش، کبدی، تکواندو، والیبال، والیبال ساحلی، پرتاب چکش و پاراگلایدر با شرکت کنندگانی از سایر کشورهای آسیایی رقابت خواهند کرد.

در این دوره از مسابقات، فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو، محمداسماعیل مقصودلو، محسن مقصودلو، میثم عباسی، ابوذر مهاجر، محمد ملاک، صدیقه جعفری و زهرا عباسی در رشته کبدی با سایر ورزشکاران این رشته به رقابت می پردازند.

همچنین فرهاد قائمی و صابر کاظمی در رشته والیبال، رحمان رئوفی، بهمن سالمی، آرش وکیلی و حامد میرزاعلی در رشته والیبال ساحلی، عادل مجللی در قایقرانی، احسان امان بای و ناصر پنق در سپک تاکرا، حسین عباسقلی زاده در رشته پاراگلایدر، رضا مقدم در رشته پرتاب چکش، غزال شرفپور در اسکواش، فاطمه حسام در تکواندو و مریم صامت در تنیس روی میز به عنوان ورزشکار در مسابقات آسیایی جاکارتا حضور دارند.

علاوه براین غلامرضا مازندرانی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی، فاطمه مجللی به عنوان مربی تیم ملی قایقرانی، علی فولادی راد به عنوان عضو کمیته فنی سپک تاکرا و زهرا رحیم نژاد به عنوان سرپرست تیم ملی کبدی به این دوره از مسابقات آسیایی اعزام شدند.

در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا نیز زهرا دانای طوس و محمد نعمتی در رشته والیبال نشسته، عبدالجلیل قرنجیک در بسکتبال با ویلچر و نورمحمد آرخی در پرتاب نیزه نابینایان و کم بینایان از استان گلستان در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

لازم به ذکر است، مراسم بدرقه ورزشکاران گلستانی اعزامی به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا نیز با حضور مسئولان استانی برگزار گردید.

ز

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 476

به "31 گلستانی به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 گلستانی به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید