آنچلوتی: می خواهیم شکست دور رفت را جبران کنیم

به گزارش تاورنا، سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ تاکید نمود که تیمش به دنبال جبران شکست دور رفت برابر اتلتیکو مادرید است.

آنچلوتی: می خواهیم شکست دور رفت را جبران کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از elsport، در یکی از ملاقاتهای مهم هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ در آلیانس آره نا از اتلتیکومادرید پذیرایی خواهد نمود.

این ملاقات درحالی برگزار می گردد که تکلیف دو تیم برای صعود معین شده است. اتلتیکو مادرید به عنوان تیم نخست و بایرن مونیخ هم به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا نموده اند.

آنچلوتی در نشست خبری قبل از این ملاقات گفت: بعد از دو پیروزی اخیری که برابر لورکوزن و ماینتس در رقابت های بوندسلیگا به دست آوردیم، اعتماد به نفس لازم را کسب نموده ایم و بدون شک برابر اتلتیکو مادرید متفاوت ظاهر خواهیم شد. بایرن مونیخ این ویژگی و امتیاز را دارد که در هر ملاقاتی با کیفیت بازی کند. سبک بازی ما بستگی به سبک حریف دارد.

او ادامه داد: در ملاقات برابر اتلتیکومادرید چند تغییر در ترکیب اصلی تیم به وجود خواهم آورد. می خواهم به دو سه بازیکن جدید بازی دهم. می خواهیم با پیروزی در این ملاقات اعتماد به نفس لازم را به دست آوریم تا شکست دور رفت را جبران کنیم.

اتلتیکو مادرید با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد، این درحالی است که بایرن مونیخ با 9 امتیاز در رده دوم جای دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 792

به "آنچلوتی: می خواهیم شکست دور رفت را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: می خواهیم شکست دور رفت را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید