آینده مجتبی عابدینی در گرو نتیجه جراحی، حضور مشروط در کادر فنی!

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، مجتبی عابدینی که از بهمن ماه سال 98 از ناحیه کتف دست راست دچار آسیب دیدگی شده است طی دو سال گذشته با همین شرایط فرایند آماده سازی خود را دنبال کرد.

آینده مجتبی عابدینی در گرو نتیجه جراحی، حضور مشروط در کادر فنی!

این ملی پوش شمشیربازی سومین حضور متوالی در بازی های المپیک را هم در حالی تجربه کرد که درگیر همین آسیب دیدگی کهنه و قدیمی بود. حضور با این شرایط در بازی های توکیو منجر به تشدید مصدومیت مجتبی عابدینی شده است طوریکه انجام جراحی برای او توصیه شده است.

بر این اساس عابدینی طی هفته آینده تحت عمل جراحی قرار می گیرد، نتیجه این جراحی قرار است معین کننده شرایط او برای ادامه حضور در ترکیب تیم ملی یا پیوستن به کادر فنی این تیم باشد.

در صورتیکه شرایط عابدینی بعد از جراحی به گونه ای باشد که بتواند تمرینات آماده سازی خود را بدون مشکل دنبال کند و در بازی های آسیایی 2022 چین هم شرکت کند، وی کماکان در ترکیب تیم ملی اسلحه سابر خواهد بود و به اسم کاپیتان این تیم در اردوها و مسابقات بین المللی شرکت خواهد نمود. در غیر این صورت اما عابدینی به ترکیب کادر فنی تیم ملی اضافه می گردد تا به اسم مربی در کنار این تیم باشد.

فدراسیون شمشیربازی پس از استعفای پیمان فخری از راهنمایی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، امین قربانی را به اسم سر مربی نو این تیم معین نموده است. قربانی طی سال های گذشته به اسم مربی و دستیار در کنار فخری حضور داشت.

فخری که از سال 2012 راهنمایی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر را بر عهده دارد بعد از خاتمه کارش در المپیک توکیو تصمیم به کناره گیری گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1777

به "آینده مجتبی عابدینی در گرو نتیجه جراحی، حضور مشروط در کادر فنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آینده مجتبی عابدینی در گرو نتیجه جراحی، حضور مشروط در کادر فنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید