ارسال و دریافت رمزارز در واتس اپ میسر شد

به گزارش تاورنا، کیف رمزارز Novi شرکت متا پلتفرمز (فیس بوک سابق) به کاربران اجازه خواهد داد به وسیله سرویس پیغام رسان واتس اپ، پول ارسال و دریافت نمایند.

ارسال و دریافت رمزارز در واتس اپ میسر شد

به گزارش خبرنگاران، استفان کاسریل، مدیر Novi در توییتی بیان کرد این برنامه آزمایشی به روی شمار محدودی از افراد در آمریکا گشوده شده است. وی گفت: استفاده از Novi حریم خصوصی پیغامها و تماسهای شخصی واتس اپ را تغییر نمی دهد.

دیوید مارکوس، هم موسس Novi پیشتر گفته بود شرکت متا پرداختهای Novi را برای همه سرویسهای زیرمجموعه خود شامل فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ عرضه خواهد نمود. برای واتس اپ، ارسال پول تقریبا به راحتی ارسال یک پیغام است و کاربران نیازی ندارند از این اپلیکیشن خارج شوند. بعلاوه این راه راحتی برای ارسال پول بدون پرداخت کارمزد است. برای این منظور کاربران باید مخاطبی که قصد دارند به وی پول ارسال نمایند را در واتس اپ پیدا نموده و آیکن گیره کاغذی در اندروید یا آیکن پلاس در iOS را در قسمت نوار متن زده، پرداخت را انتخاب نمایند و سپس دستورالعمل نحوه ورود به حساب Novi را دنبال نمایند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت متا پلتفرمز ماههای متوالی روی این اپلیکیشن کیف رمزارز کار نموده است در حالی که از برنامه های جهانی خود برای عرضه ارز دیجیتالی به نام Diem به علت نگرانیهای رگولاتوری عقب نشینی نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1926

به "ارسال و دریافت رمزارز در واتس اپ میسر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ارسال و دریافت رمزارز در واتس اپ میسر شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال و دریافت رمزارز در واتس اپ میسر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید