اعتراضات شدید دانشجویان دانشگاه تهران به تصمیم رئیس جمهور ، بازگشائی دانشگاه ها فاجعه می آفریند

به گزارش تاورنا، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: از همان ابتدای اعلام این تصمیم توسط رئیس جمهور، تعداد پیغام های دانشجویان به شدت افزایش یافته و نسبت به این تصمیم معترض هستند.

اعتراضات شدید دانشجویان دانشگاه تهران به تصمیم رئیس جمهور ، بازگشائی دانشگاه ها فاجعه می آفریند

ذبیحی، مسئول شورای صنفی دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگاردانشگاه خبرنگاران، با اشاره به تصمیم جدید رئیس جمهورمبنی بربرگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از 30 فروردین گفت: از همان ابتدای اعلام این تصمیم توسط رئیس جمهور، تعداد پیغام های دانشجویان به شدت افزایش یافته و نسبت به این تصمیم معترض هستند.

وی افزود: پیغام ها با این محتوا که این چه تصمیمی است، تعجب می کنیم که چه تفاوتی میان دانشجویان ارشد و کارشناسی و دکترا وجود دارد که این تصمیم عجیب گرفته شده است.

ذبیحی افزود: مسئولان دانشگاه نیز با این تصمیم مخالف هستند واعلام کردند که دلایل مخالفت خود را به ستاد مبارزه با کرونا ارسال خواهند کرد، اما به هیچ عنوان موافق بازگشائی دانشگاه و خوابگاه ها نیستند.

وی افزود: امیدواریم این تصمیم قطعی نباشد و اگر این تصمیم جدی تلقی گردد شورای صنفی پیگیری خواهد نمود و صدای دانشجویان را به مسئولان می رسانیم، چرا که این تصمیم بسیار خطرناک است و با جان دانشجویان و خانواده های آن ها و کارمندان و اساتید بازی خواهد نمود و یک مجموعه عظیم را درگیر می نماید، فعالیت دانشگاه ها هم فعالیت مالی نیست که بگوییم در شرایط تحریم هستیم که بخواهد به کشور ضرر وارد کند.نباید دانشجویان را از شهرستان ها به تهران ویا هر شهر دیگه ای برگردانند، چون این تصمیم فاجعه ای عظیم ایجاد خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 911

به "اعتراضات شدید دانشجویان دانشگاه تهران به تصمیم رئیس جمهور ، بازگشائی دانشگاه ها فاجعه می آفریند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات شدید دانشجویان دانشگاه تهران به تصمیم رئیس جمهور ، بازگشائی دانشگاه ها فاجعه می آفریند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید