افزایش توجه صنعت گردشگری اندونزی به گردشگری حلال

به گزارش تاورنا، با افزایش تعداد گردشگران مسلمان، توجه به نیازهای مذهبی این افراد برای توسعه گردشگری در کشورهای مختلف از اهمیت روزافزونی برخوردار شده است.

افزایش توجه صنعت گردشگری اندونزی به گردشگری حلال

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

فعالان تاثیرگذار در صنعت گردشگری یوگیاکارتا طی یک نشست تخصصی، روی این موضوع تاکید کردند که اکنون، زمان آن رسیده است که یوگیاکارتا به عنوان مرکز فرهنگی اندونزی برای توسعه گردشگری حلال، به ویژه با توجه به افزایش تقاضای دنیای برای مقصدهای گردشگری حلال، کوشش کند.

سودیانتو (Sudiyanto)، رئیس انجمن آژانس های مسافرتی و تور اندونزی (ASITA) شعبه یوگیاکارتا گفت که بخشی از اهمیت گردشگری حلال به دلیل رشد سریع جمعیت مسلمانان در دنیا و طبقه متوسط اندونزی است.

سودیانتو که اکنون را یک فرصت عالی می داند، می گوید که امروزه، گردشگران مسلمان غالبا شامل جوانانی از کشورهای جنوب شرق آسیا هستند که با بودجه ی کم و برای تفریح مسافرت می نمایند. به اعتقاد وی، کسانی که روی گردشگری این شهر سرمایه گذاری می نمایند باید نیازهای مسافران مسلمان را درک نمایند تا بتوانند محصولات و خدمات مناسبی را برای آن ها ایجاد نمایند.

اقلامی که باید در تهیه پکیج های تور اندونزی برای مسافران مسلمان مورد توجه قرار بگیرد، عبارت هستند از: غذاهای حلال، امکاناتی برای اقامه نماز، سیستمهای آب پاک به ویژه برای وضو، فعالیتهای حلال و امکانات جداگانه برای گردشگران مرد و زن.

سودیانتو، بخش بازاریابی و تبلیغ محصولات گردشگری حلال را به خاطر استاندارد نبودن روش های شان مورد انتقاد قرار داد و خواهان همکاری بین ادارات محلی و صنعت گردشگری برای افزایش تعداد رویدادهای گردشگری و یاری به دست اندر کاران توسعه محصولات گردشگری حلال شد.

احمد محسن کمال الدین، دبیر شورای علمای اندونزی ( MUI) شعبه یوگیاکارتا گفت که برای حمایت از حرکت رئیس جمهور پیشین در اعلام یوگیاکارتا و 11 منطقه دیگر در کشور به عنوان مقصدهای گردشگری مسلمان در سال 2013، دفتر او انجام فعالیتهایی را، شامل برگزاری کارگاه های آموزشی برای یاری به تحقق یافتن این هدف، شروع نموده است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 459

به "افزایش توجه صنعت گردشگری اندونزی به گردشگری حلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش توجه صنعت گردشگری اندونزی به گردشگری حلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید