امضای تفاهم نامه تعیین مالی چناران در حوزه گردشگری

به گزارش تاورنا، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، تفاهم نامه تعیین مالی در حوزه گردشگری، با حضور استاندار خراسان رضوی و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی امضا شد.

امضای تفاهم نامه تعیین مالی چناران در حوزه گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی محمد طاهریان مقدم گفت: شهرستان چناران با توجه به قرار گیری در دو دامنه کوههای هزار مسجد و بینالود و همچنین نزدیکی به مشهد مقدس در حوزه گردشگری می تواند در جهت جذب گردشگر و توسعه گردشگری نقش بسزایی در اشتغال داشته باشد.

محمد طاهریان مقدم مدیر میراث فرهنگی چناران با اشاره به امضای تفاهم نامه ها اظهار کرد: در حوزه گردشگری 13 طرح از تفاهم نامه ها مربوط به حوزه گردشگری با مبلغی بیش از هفتصد میلیارد تومان است.

هم چنین در این جلسه سرپرست فرمانداری چناران گفت: اجرای مثلث توسعه مالی فرهنگی در شرایط فعلی بهترین وموثرترین راه برون رفت از بن بست توسعه است.

ولی قلیچی با ارایه گزارشی از پتانسیلهای حوز ههای کشاورزی،صنعت وگردشگری شهرستان درخصوص برنامه های مربوط به اشتغال گفت:عملکرد شهرستان در اجرای برنامه های اشتغال ازمیانگین استان بیشتر است به طوری که تسهیلات اشتغالزایی روستایی بهصورت درصد جذب ومیزان ثبت اشتغال درسامانه رصد132 درصداست که 32درصد بیشر از تعهد اشتغال ماست.

وی شناسایی مشخص های مالی،تدوین دستورالعمل ستاد اجرایی وفعال کردن دبیرخانه وایجادمثلث های مشابه در حوزه های،صنعت،کشاورزی ،گردشگری وفرهنگی، امضای 74تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش19691ملییارد ریال با 5369 اشتغال را ازمهترین اقدامات درجهت اجرایی کردن مثلث توسعه مالی فرهنگی مطرح کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 169

به "امضای تفاهم نامه تعیین مالی چناران در حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه تعیین مالی چناران در حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید