انتقاد مدیرعامل اپل از جنون تیراندازی در ایالات متحده: وقت آن است که دولت فکری برای خشونت سلاح محور کند

به گزارش تاورنا، تیم کوک؛مدیرعامل اپل از عدم فعالیت و انفعال دولت ایالات متحده در قبال خشونت های اسلحه محور پس از دو تیراندازی جمعی اخیر در ایالات متحده انتقاد کرد.

انتقاد مدیرعامل اپل از جنون تیراندازی در ایالات متحده: وقت آن است که دولت فکری برای خشونت سلاح محور کند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تیم کوک به صراحت عملکرد دولت در قبال تیراندازی ها را زیرسوال برد و از عدم تحرک قانونگذاران ایالات متحده در قبال خشونت های سلاح محور اعلام نارضایتی کرد.

تیم کوک ، مدیر عامل اپل گفت پس از دو تیراندازی گسترده در دو شهر در فاصله 24 ساعت که 29 کشته(تا لحظه سخنان کوک)برجای گذاشته به شدت ناراحت است. کوک در توئیتی گفت: من از آنچه در کشورم اتفاق می افتد ، دلخور شده ام.تعریف جنون همان چیزی است که اکنون رخ می دهد. وقت آن رسیده است که افراد با دیدگاه های مختلف دست از نشان دادن مخالفت و خودنمایی بردارند و گرد هم بیایند تا این خشونت را برای منافع کشور خود حل کنند.

به نظر می رسد کنایه کوک به ماجراهایی است که اخیرا بین دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و برخی سناتورهای اقلیت مذهبی و رنگین پوستان رخ داده است و تا حدی نیز جنجالی شده. کوک با ابراز انتقاد از فعالیت ضعیف دولت که وی برای آمریکا مضر می داند گفت که نگران مردم کشورش است. در سال 2017 ، کوک علیه تلاشهای رئیس جمهور آمریکا برای بستن مرزهای ایالات متحده به روی مهاجران از جمله کشورهای عمدتاً مسلمان صحبت کرد و به کارمندان خود در یادداشتی گفت: این سیاستی نیست که ما از آن حمایت کنیم.

به گفته یک گروه تحقیقاتی در حوزه خشونت های اسلحه محور ، تعداد تیراندازی های گسترده در سراسر آمریکا از ابتدای سال 2019 تاکنون روندی رو به رشد را طی می کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 253

به "انتقاد مدیرعامل اپل از جنون تیراندازی در ایالات متحده: وقت آن است که دولت فکری برای خشونت سلاح محور کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مدیرعامل اپل از جنون تیراندازی در ایالات متحده: وقت آن است که دولت فکری برای خشونت سلاح محور کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید