تور استانبول ارزان: انجام نخستین پرواز تبریز استانبول پس از چند ماه وقفه

به گزارش تاورنا، پس از چند ماه وقفه به علت پاندمی ویروس کرونا، روز گذشته نخستین پرواز جهت تبریز - استانبول از فرودگاه تبریز انجام شد.

تور استانبول ارزان: انجام نخستین پرواز تبریز استانبول پس از چند ماه وقفه

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

رامین آذری، مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی، از برقراری مجدد پروازهای تبریز - استانبول اطلاع داد. آذری در این رابطه چنین گفت:

آخرین پرواز تبریز - استانبول پنجم اسفند ماه سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا اجرا شده بود. روز یکشنبه 22 تیرماه، نخستین پرواز در این جهت و با 93 نفر مسافر در ساعت 10:55 انجام شد.

طبق گفته مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی، این پرواز با رعایت کلیه پروتکل های مربوطه شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سالن ترانزیت فرودگاه، کنترل کارت اقامتی مسافران پرواز، توزیع ماسک و شیلد حفاظتی و بعلاوه تب سنجی مسافران اجرا شده است.

قرار است تا این پرواز روزهای یکشنبه هر هفته با هواپیمای A320 انجام گردد. پیش تر نیز دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از احتمال از سرگیری مجدد پروازهای تهران - استانبول طبق توافق وزرای خارجه ایران و ترکیه از اول اوت (11 مرداد) اطلاع داده بود.

منبع: کجارو / خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1997

به "تور استانبول ارزان: انجام نخستین پرواز تبریز استانبول پس از چند ماه وقفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: انجام نخستین پرواز تبریز استانبول پس از چند ماه وقفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید