اولویت سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل با متقاضیان بومی است

به گزارش تاورنا، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اولویت سرمایه گذاری گردشگری در این استان را با متقاضیان بومی بیان کرد.

اولویت سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل با متقاضیان بومی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، ناصر محمودی معاون سرمایه گذاری این اداره کل شامگاه یکشنبه 18 آذر 97 در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نمین به ریاست فرماندار شهرستان توضیح داد: در حال حاضر هفت سایت گردشگری در استان مطالعه می گردد.

او افزود: در اجرای پروژه های سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بومی در اولویت خواهند بود و تمام تسهیلات و امکانات لازم را در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

محمودی به مطالعه طرح جامع گردشگری جنگل فندقلو اشاره نمود و افزود: به زودی نقشه راه جامع سرمایه گذاری در این منطقه تدوین شده و در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

او همچنین به نمایندگی از مدیر کل میراث فرهنگی استان در مورد مسائل هنرمندان صنایع دستی نمین توضیح داد: اداره کل آماده اختصاص یک هفته نمایشگاه خطایی جهت معرفی و فروش صنایع دستی تولیدی شهرستان است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل در مورد مسائل بیمه هنرمندان افزود: متاسفانه بیمه هنرمندان از سال 92 قطع شده است و در صورت صدور دستور از مراجع ذیصلاح بلافاصله اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

محمودی ادامه داد: تامین وثایق قانونی مشکل اکثر صنعتگران و متقاضیان وام است که با تشکیل صندوق تعاونی این روند تسهیل می گردد.

او همچنین در مورد وضعیت نمایشگاه دائمی صنایع دستی عنبران نیز گفت : در صورت درخواست بخش خصوصی با موضوع صنایع دستی امکان اجاره آن وجود دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 267

به "اولویت سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل با متقاضیان بومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل با متقاضیان بومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید