اکبرپور: نتوانستیم به خوبی تمرین کنیم ، گرمای هوا کار را سخت می نماید

به گزارش تاورنا، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می گوید تیمش زمان کمی برای تمرین داشته است اما به بازی مقابل فولاد امیدوار هستند.

اکبرپور: نتوانستیم به خوبی تمرین کنیم ، گرمای هوا کار را سخت می نماید

به گزارش خبرنگاران، علیرضا اکبر پور سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی با فولاد برای ما بازی سختی است چون همه می دانیم که فولاد یکی از برترین تیم های لیگ برتر است و بازی کردن جلوی این تیم مخصوصا در اهواز برای هر تیمی سخت است. فکر می کنم فردا در اهواز گرم ترین روز سال باشد که کار را سخت می نماید.

او ادامه داد: بازیکنان ما در روز های اخیر بازی های سنگینی را جلوی سپاهان و مس رفسنجان انجام داده اند و زمان کمی داشتیم و نتوانسته ایم به خوبی تمرین کنیم. فولاد را بررسی نموده ایم و با توجه به بازی های گذشته و پیروزی جلوی مس امیدواریم بتوانیم با دست پر از بازی بیرون بیاییم.

سرمربی ماشین سازی درباره مصدومین این بازی اظهار کرد: در دقیقه 20 بازی با مس اسدی مصدوم شد و فکر نمی کنم به بازی فردا برسد اما نفرات جایگزین نشان داده اند که می توانند بجنگند و بازی نمایند. محروم نداریم اما بازیکنانی داریم که با ما نیامده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1740

به "اکبرپور: نتوانستیم به خوبی تمرین کنیم ، گرمای هوا کار را سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: نتوانستیم به خوبی تمرین کنیم ، گرمای هوا کار را سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید