ایرتگز اپل احتمالا به زودی در دو اندازه رونمایی خواهد شد

به گزارش تاورنا، اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که به احتمال زیاد ایرتگز (AirTags) اپل به زودی و در دو اندازه متفاوت عرضه خواهد شد. این اطلاعات جدید توسط یکی از افشاکنندگان قابل اعتماد در توییتر منتشر شده اند.

ایرتگز اپل احتمالا به زودی در دو اندازه رونمایی خواهد شد

امروز صبح این افشاکننده با انتشار توییتی مدعی شده است، اپل میخواهد ایرتگز خود را که وسیله برای پیدا کردن وسایل مختلفی مانند کیف پول، دسته کلید و غیره است را در دو اندازه متفاوت عرضه کند.

این اولین باری است که ادعایی در رابطه با دو اندازه متفاوت ایرتگز مطرح می گردد. با توجه به این موضوع هنوز نمی دانیم که هدف اپل از ارائه این محصول در دو اندازه متفاوت چیست. البته این اطلاعات جدید توسط یکی از افشاگرانی منتشر شده اند که پیش تر هم اطلاعات دقیقی را در رابطه با دیگر محصولات اپل پیش از رونمایی رسمی از آن ها، منتشر نموده بود.

اطلاعات منتشر شده در رابطه با ایرتگز اپل نشان می دهند که هدف اپل از توسعه این محصول این است که کاربران با متصل کردن آن به وسایل مختلف، در صورت گم شدن آن وسیله با استفاده از ارتباط بلوتوث یا دیگر فناوری های ارتباطی و اپ Find My بتوانند از محل وسیله گم شده مطلع شوند.

براساس عکس هایی که از این گجت در سیستم عامل iOS 13 منتشر شد، می توان گفت که ایرتگز دارای شکلی دایره ای و با اندازه کوچک است که لوگوی اپل در قسمت جلویی آن قرار گرفته است. ایرتگز اپل احتمالا توسط حالتی چسبناک یا با استفاده از حلقه به وسایل مختلف متصل می گردد. البته ممکن است که این ایرتگز به گونه ای طراحی گردد که بتوان آن را به صورت های مختلف به وسایل گوناگونی متصل کرد.

یکی دیگر از افشاکننده ها با نام Jon Prosser که اطلاعات مختلفی را در رابطه با محصولات اپل افشا نموده است، در ماه گذشته رندر هایی را از ایرتگز اپل منتشر نموده بود. او در رابطه با این رندرهای منتشر شده ادعا نموده بود که آن ها بر اساس طرح واقعی ایرتگز ساخته شده اند.

در رندرهای منتشر شده توسط این افشاکننده، با دستگاهی با طراحی دایره ای شکل رو به رو هستیم که در قسمت جلویی آن از لوگوی اپل استفاده نشده است. در این رندرها تنها لوگوی اپل در قسمت پشتی دستگاه که دارای جنسی فلزی است، دیده می گردد. Prosser در رابطه با اندازه ایرتگز گفته است که اندازه آن تنها مقدار اندکی از درب بطری عظیم تر است.

اطلاعات دیگری که در رابطه با ایرتگز منتشر شده اند نشان می دهند به احتمال زیاد اپل در ایرتگز از باتری قابل تعویضی مانند CR2032 استفاده نموده است. البته شایعه های دیگری وجود دارند که می گویند این وسیله به احتمال زیاد دارای باتری قابل شارژ خواهد بود که انگار با شارژ های MagSafe می توان آن را شارژ کرد. با توجه به اینکه تا به امروز در رابطه با این وسیله حدس و گمان های مختلفی منتشر شده است، می توان نتیجه گرفت که احتمالا اپل در حال کار کردن بر روی نمونه های مختلفی از ایرتگز و با اندازه های متفاوت است.

اطلاعات منتشر شده همچنین نشان می دهند که ایرتگز اپل در مقایسه با وسایل مشابهی که با استفاده از ارتباط بلوتوث جای وسایل مختلف را نشان می دهند، دقیق تر است. به احتمال زیاد این افزایش دقت در ایرتگز ناشی از این موضوع است که اپل در ساخت این وسیله از فناوری ارتباطی Ultra-Wideband استفاده نموده است که باعث می گردد پیدا کردن وسایل گم شده در محیط های داخلی مانند خانه با دقت بیشتری انجام گردد.

تحلیلگر با سابقه اپل یعنی مینگ چی کو اعتقاد دارد که استفاده از فناوری Ultra-Wideband در ایرتگز باعث بهبود تجربه کاربری و قابلیت Find My در سیستم عامل iOS خواهد شد. او در ادامه می گوید که اپل از قابلیت واقعیت افزوده خود جهت مطلع شدن از محل وسیله گم شده در فاصله های نزدیک استفاده خواهد نمود.

با وجود منتشر شدن این اطلاعات جدید، اما جزئیات بسیار زیادی در رابطه با ایرتگز هنوز به صورت مخفی باقی مانده اند. در نتیجه برای مطلعی از تمامی اطلاعات این محصول و نحوه عملکرد آن مجبور هستیم که تا زمان رونمایی از آن صبر کنیم.

شایعه های منتشر شده نشان می دهند که اپل به احتمال زیاد میخواهد رویدادی را در 17 نوامبر (27 آبان) برگزار کند. با اینکه پیش بینی می گردد تمرکز اصلی این رویداد بر روی رونمایی از مک با پردازنده اپل سیلیکون باشد ولی این احتمال هم وجود دارد که اپل بالاخره از ایرتگز در این رویداد رونمایی کند.

  • اپل ممکن است در فراوری ایرپادز استودیو دچار مشکل شده باشد

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1276

به "ایرتگز اپل احتمالا به زودی در دو اندازه رونمایی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرتگز اپل احتمالا به زودی در دو اندازه رونمایی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید