بازداشت قاتل در صحنه جنایت

به گزارش تاورنا، فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شخصی که مرد 44 ساله ای را در خیابان ساحلی به قتل رسانیده بود، در عملیات ماموران پلیس و در محل وقوع قتل دستگیر شد...

بازداشت قاتل در صحنه جنایت

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: شخصی که مرد 44 ساله ای را در خیابان ساحلی به قتل رسانیده بود، در عملیات ماموران پلیس و در محل وقوع قتل دستگیر شد.

به گزارش خبرنگاران بوشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم عرب زاده در تشریح این خبر گفت: درساعت 34 دقیقه بامداد 14 فروردین با اعلام گزارشی از یک نزاع و درگیری منجر به جرح در خیابان ساحلی شهر بوشهر جنب باشگاه بدنسازی ایران جوان، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 12 مصلی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران در محل، تعیین شد که جوانی 22 ساله راننده خودرو پراید با فردی 44 ساله که راکب موتورسیکلت بوده به علت بحث و جدل لفظی درخیابان به انگیزه بد رانندگی کردن و احتمال تصادف، درگیر شده و با ضربات چاقو باعث مصدومیت شدید او شده است.

این مقام پلیس خاطر نشان کرد: متاسفانه حین انتقال راکب موتورسیکلت توسط اورژانس به مرکز درمانی، این فرد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه با عکس العمل سریع ماموران ضارب بلافاصله در محل وقوع قتل دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، عنوان داشت: آموزش مهارت های زندگی و کنترل خشم با قدری تحمل، تدبیر و گذشت از بروز چنین حوادثی پیشگیری خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1564

به "بازداشت قاتل در صحنه جنایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت قاتل در صحنه جنایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید