بازگشایی بیش از 200 کیلومتر از راه های آسیب دیده از سیل هرمزگان

به گزارش تاورنا، خبرنگاران/بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: بیش از 200 کیلومتر از راه های آسیب دیده از سیل اخیر در استان هرمزگان توسط اکیپ اعزامی از استان بوشهر ترمیم و بازسازی و آماده تردد شده است.

بازگشایی بیش از 200 کیلومتر از راه های آسیب دیده از سیل هرمزگان

سید حمیدرضا علم با اعلام خبر بازگشایی بیش از 200 کیلومتر از راه های آسیب دیده از سیل هرمزگان اضافه نمود: در جریان سیل اخیر هرمزگان و بروز خرابی و انسداد بعضی از محورهای ارتباطی این استان یک اکیپ مجهز و کارآزموده از استان که شامل 22 نفر نیروی ماهر و متخصص و 18 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری بود به آن منطقه اعزام و به مدت 6 روز به انجام ماموریت پرداختند.

وی شرح داد: اکیپ اعزامی از استان در طول حضور خود در هرمزگان با تلاش شبانه روزی 5 نقطه از محور مهم پارسیان به لنگه را که در اثر سیل کاملا تخریب شده شده بود بازسازی و بازگشایی کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه نمود: مجموعا 200 کیلومتر از راه های استان هرمزگان به وسیله اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ترمیم و بازسازی شد و بیش از 6 کیلومتر نیز شانه سازی صورت گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: به اذعان مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استان هرمزگان، اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بهترین عملکرد را در بازسازی و ترمیم راه های آسیب دیده از سیل هرمزگان داشته است.

علم یادآور شد: عملکرد پیروز نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای در سیل گذشته استان و همچنین حضور و تجربه اندوزی این نیروها در سیل لرستان و خوزستان امروزه تجربه گرانبهایی برای اقدمات به موقع و ارائه خدمات بهینه به مردم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر شرح داد: با بازگشت اکیپ راهداری از استان هرمزگان این نیروها که از کارآزموده ترین نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هستند در راهدارخانه ها و راهداری محل خدمت خود در استان مستقر می شوند تا در صورت نیاز به ارئه خدمات بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 773

به "بازگشایی بیش از 200 کیلومتر از راه های آسیب دیده از سیل هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی بیش از 200 کیلومتر از راه های آسیب دیده از سیل هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید