بازی های کشور های اسلامی ، تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران قهرمان شد

به گزارش تاورنا، تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان با پیروزی مقابل ترکیه عنوان قهرمانی بازی های کشور های اسلامی را کسب کرد.

بازی های کشور های اسلامی ، تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران قهرمان شد

در دیدار نهایی بخش تیمی تنیس روی میز بازی های کشور های اسلامی عصر امروز تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان ایران به مصاف ترکیه رفت و پیروز شد عنوان قهرمانی را کسب کند.

در نخستین دیدار مهشید اشتری به مصاف اوزگه ییلماز، قهرمانی بخش انفرادی رفت و پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 نماینده ترکیه را شکست دهد. در مسابقه دوم هم ندا شهسواری، کاپیتان تیم ملی ایران در مصافی پرهیجان با نتیجه 3 بر صفر از سد سیبل آلتینکایا گذشت و تیم ایران را 2 بر صفر پیش انداخت.

در دیدار دوبل نیز تیم ملی کشورمان متشکل از ندا شهسواری و شیما صفایی برابر تیم سیمای کولاک چکن و سیبل آلتینکایا به میدان رفت که با وجود رقابت پایاپای در نهایت این تیم حریف بود که با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

بازی چهارم را شیما صفایی برابر اوزگه ییلماز برگزار کرد که این مسابقه را نماینده ترکیه با برتری 3 بر 2 به انتها رساند تا دو تیم در امتیاز 2 مساوی شوند.

در آخرین بازی مهشید اشتری رودرروی سیمای کولاک چکن قرار گرفت که این مسابقه با برتری 3 بر یک اشتری همراه شد تا تیم ایران به مدال ارزشمند طلا دست پیدا کند.

در این بازی ها تیم های ازبکستان و مالدیو به مدال برنز مشترک دست یافتند.

خبرنگاران ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2114

به "بازی های کشور های اسلامی ، تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های کشور های اسلامی ، تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید