به هیچ وجه واکسن فروشی نداریم ، باید کسی که واکسن سارق را منصوب نموده، اخراج کرد

به گزارش تاورنا، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به هیچ وجه تغییر اولویت واکسیناسیون و واکسن فروشی نداریم و واکسن های وارداتی را دولت خریداری می نماید.

به هیچ وجه واکسن فروشی نداریم ، باید کسی که واکسن سارق را منصوب نموده، اخراج کرد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: واکسن اسپوتنیک وی در هر ویال 5 دوزی بوده و هر دوز نیم سی سی است و یک دوز اضافی تعبیه شده است و بعضی این نیم سی سی را نیز تزریق می نمایند و ما دستور داده ایم که این نیم سی سی معدوم گردد.

وی درباره برخورد با واکسن سارقان گفت: مسئولیت فردی و اجتماعی در کشور و جامعه باید حرف اول را بزند، سارق، سارق است می خواهد مدیر، مسئول یا شهردار باشد، این فرد در هر جا مسئول باشد سارقی می نماید یا رشوه می دهد، به نظرمن باید آن کسی که این سارق را منصوب نموده است، اخراج کرد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره واکسن پولی گفت: بخش خصوصی که واکسن را وارد می نماید واکسن ها را به دولت و در واقع وزارت بهداشت می فروشد چرا که ما مسئول واکسیناسیون 83 میلیون نفر ایرانی هستیم و اگر کسی می خواهد زودتر واکسن بزند می تواند به خارج از کشور برود و زودتر واکسن بزند.

به هیچ وجه تغییر اولویت واکسیناسیون نداریم

وی ادامه داد: به هیچ وجه تغییر اولویت واکسیناسیون نداریم و واکسن های وارداتی را دولت خریداری می نماید و فقط اجازه واردات و تزریق واکسن به صنایع را می دهیم تا به عنوان مثال کارخانه فراوری خودرو واکسن را به کارگران خود تزریق کند تا فراوری با سرعت ادامه پیدا کند.

رئیسی اعلام کرد: تاکید می کنم که واکسن پولی نخواهیم داشت و دولت واکسن های وارداتی را خریداری می نماید و واکسن ها در ذیل سند ملی واکسیناسیون کرونا تزریق می شوند و تغییر اولویت با پول و واکسن فروشی نداریم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: همچنان با پدیده تست تقلبی کرونا روبرو هستیم، این چالش در داخل و خارج کشور وجود دارد و برای همین ما به وزارت امور خارجه نامه زده ایم که آزمایشگاه های معتبر در کشور مبدا را اعلام نمایند تا کسانی که قصد سفر به ایران را دارند، در این آزمایشگاه ها تست بدهند، این چالش تست تقلبی کرونا در داخل هم وجود دارد و به محض مشاهده موضوع را به حراست وزارت بهداشت گزارش می دهیم و به شدت با متخلفان برخورد می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1642

به "به هیچ وجه واکسن فروشی نداریم ، باید کسی که واکسن سارق را منصوب نموده، اخراج کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به هیچ وجه واکسن فروشی نداریم ، باید کسی که واکسن سارق را منصوب نموده، اخراج کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید