تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه به توسعه صنعت گردشگری یاری می نماید

به گزارش تاورنا، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دنبال توسعه صنعت گردشگری هستیم و در این خصوص باید برنامه ریزی های مناسبی صورت گیرد.

تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه به توسعه صنعت گردشگری یاری می نماید

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

زهرا ساعی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، توضیح داد: هدف ما توسعه کمی و کیفی صنعت گردشگری است و به دنبال توسعه این صنعت هستیم.

او با اشاره به تصویب، طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه در مجلس اضافه کرد: وزارتخانه شدن این سازمان می تواند باعث گردد تا در مورد بعضی از مسائل اعتبارات بیشتری تخصیص یابد؛ حتی استان به استان می تواند در موضوعات مختلف اعتبار دریافت کند، لذا وزارتخانه شدن این سازمان به توسعه صنعت گردشگری یاری می نماید.

او در ادامه به جاذبه های فرهنگی تاریخی و گردشگری کشورمان اشاره نمود و گفت: جاذبه های بی نظیر گردشگری داریم و در استان های مختلف موضوع اقوام، صنایع دستی و آثار فرهنگی تاریخی جاذبه هایی هستند که می تواند به توسعه صنعت گردشگری یاری کند که البته باید برای رونق این صنعت ابتدا زیرساخت های گردشگری بیش از پیش فراهم گردد.

ساعی اظهار داشت: تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه دلیلی بر این نیست که این سازمان کاری انجام نداده است بلکه هدف از این طرح تقویت و ارتقای برنامه های سازمان میراث فرهنگی در حوزه ماموریت های این سازمان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 283

به "تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه به توسعه صنعت گردشگری یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه به توسعه صنعت گردشگری یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید