تسیپراس: اروپا در نقطه عطف مهمی در قبال بسته نجات مالی یونان قرار گرفته است

به گزارش تاورنا، خبرنگاران: نخست وزیر جدید یونان امروز پنج شنبه هشدار داد که اروپا در نقطه عطف مهمی برای بسته نجات اقتصادی و اقتصادی یونان قرار گرفته است.

تسیپراس: اروپا در نقطه عطف مهمی در قبال بسته نجات مالی یونان قرار گرفته است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلکسیس تسیپراس نخست وزیر یونان پس از دیدار با چارلز میشل همتای بلژیکی خود و ساعاتی پیش از شروع نشست 28 رهبر اروپایی، توضیح داد که ما اکنون در یک نقطه عطف مهم برای اروپا قرار داریم. ما باید ثابت کنیم که اروپا می تواند راهکاری را پیدا کند که به مواضع همه طرف ها احترام می گذارد و احترام به دموکراسی را با ارزش های اروپا، ترکیب می نماید.

تسیپراس در حالی قصد دیدار با رهبران اروپایی را دارد که کوشش می نماید درخواست های آتن برای تغییر شرایط بسته نجات مالی را مطرح کند. این نخستین دیدار تسیپراس با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان خواهد بود. آلمان بزرگترین اقتصاد منطقه یورو است که بارها مخالفت شدید خود را با دادن هرگونه امتیاز به یونان اعلام نموده است.

هشدار نخست وزیر یونان در حالی است که مذاکرات وزرای دارایی منطقه یورو در مورد بحران بدهی یونان، روز گذشته بدون نتیجه به خاتمه رسید و قرار است این مذاکرات، روز دوشنبه بار دیگر از سر گرفته گردد.

دولت جدید یونان بارها مخالفت خود را با اجرای سیاست های ریاضتی تحمیل شده از سوی اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول اعلام نموده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 324

به "تسیپراس: اروپا در نقطه عطف مهمی در قبال بسته نجات مالی یونان قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسیپراس: اروپا در نقطه عطف مهمی در قبال بسته نجات مالی یونان قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید