کوشش تاج در بحرین برای دریافت پول های ایران از فیفا

به گزارش تاورنا، کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته برای برگزاری دیدار با بحرین راهی منامه شد که رئیس فدراسیون هم همراه ملی پوشان بود.

کوشش تاج در بحرین برای دریافت پول های ایران از فیفا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته برای برگزاری دیدار با بحرین راهی منامه شد. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان هم همراه با اعضای تیم ملی به بحرین سفر نموده است.

شنیده می گردد یکی از مهم ترین دلایل حضور مهدی تاج در بحرین، مذاکرات فشرده و مهم او با شیخ سلمان، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای یاری دریافت از شیخ سلمان در راستای اخذ مطالبات فدراسیون فوتبال کشورمان از فیفا است.

فدراسیون فوتبال حدود 9 میلیون دلار از فیفا طلب دارد، اما با توجه به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، این مبلغ در فیفا بلوکه شده است و تاکنون هم کوشش های تاج و همکارانش برای واریز پول به حساب فدراسیون بی نتیجه مانده است. به نظر می رسد تاج می خواهد از فرصت حضور شیخ سلمان در بحرین استفاده نموده و با مساعدت رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گام بلندی برای دریافت مطالبات فدراسیون از فیفا بردارد.

سئول نشین ها اکنون با مسائل اقتصادی زیادی روبرو هستند و به همین دلیل تاکنون نتوانسته اند پولی به مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی پرداخت نمایند.

همچنین پاداش بازیکنان تیم ملی هم به دلیل همین مسائل تاکنون پرداخت نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 503

به "کوشش تاج در بحرین برای دریافت پول های ایران از فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش تاج در بحرین برای دریافت پول های ایران از فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید