فراوری گوشی با دوربین سلفی مخفی زیر نمایشگر

به گزارش تاورنا، شرکت چینی ویوو از فراوری نمونه مفهومی گوشی اپکس 2020 خبر داده که از ویژگی های منحصر به فردی مانند دوربین مخفی در زیر نمایشگر برخوردار است.

فراوری گوشی با دوربین سلفی مخفی زیر نمایشگر

به گزارش خبرگزاری مالی ایران به نقل از آسین ایج، اپکس 2020 دارای یک دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی در پشت خود است که از قدرت زوم بی سابقه 5 تا 7.5 ایکس برخوردار است. این دوربین دارای یک لرزش گیر و امکان پوشش محیط اطراف با زاویه 200 درجه است.

نمایشگر این گوشی 6.45 اینچی بوده و زاویه انحنای 120 درجه آن در دو طرف قاب گوشی باعث حذف کامل لبه های این تلفن همراه شده است. یکی دیگر از مزایای این گوشی قابلیت شارژ بی سیم با قدرت 60 وات است که پرشدن سریع باتری را امکان پذیر می نماید. باتری 2000 میلی آمپری این گوشی در عرض 20 دقیقه شارژ می گردد.

این شیوه طراحی موجب شده که این گوشی فاقد هرگونه درگاه یا حفره باشد و همین مساله آسیب دیدن این گوشی به علت نفوذ آب، گرد و خاک یا هرگونه رطوبت را منتفی می نماید.

دقت نمایشگر این گوشی به 2330 در 1080 پیکسل می رسد و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن در زیر نمایشگر مخفی شده و با عبور دادن نوری زیاد از لنز خود می تواند تصاویری باکیفیت بالا بگیرد.

در این گوشی به جای بلندگوهای عادی از فناوری جدید انتشار صدا یا سوندکاستینگ برای ایجاد و انتقال صدا استفاده شده است. هنوز تعیین نیست آیا برنامه ای برای تجاری سازی این گوشی سازگار با شبکه های نسل پنجم وجود دارد یا خیر.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 828

به "فراوری گوشی با دوربین سلفی مخفی زیر نمایشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری گوشی با دوربین سلفی مخفی زیر نمایشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید