جدیدترین شماره نشریات رشد آموزش تاریخ و آموزش پیش دبستانی منتشر شد

به گزارش تاورنا، تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصلنامه های رشدآموزش تاریخ و آموزش پیش دبستانی توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

جدیدترین شماره نشریات رشد آموزش تاریخ و آموزش پیش دبستانی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی فراوری و در دو گروه ماهنامه ها (دانش آموزی - بزرگسال) و فصل نامه های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می شوند.

سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد آموزش تاریخ (دوره بیست و دوم، شماره پی درپی 77، بهار 1400) از گروه فصلنامه های علوم انسانی، برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد. مخاطبان فصلنامه رشد آموزش تاریخ در بهار این مطالب را می خوانند: صلاحیت های حرفه ای معلم تاریخ، آنالیز چند مجسمه دوره اشکانی در شهرهای هاترا، مالمیر و شوش، توسیدید، مورخ تمام عیار، اسکندر در شاهنامه، نقش سید جمال الدین اسد آبادی در بیداری مشرق زمین، تفاوت دیوان و درگاه در دوره غزنویان، نام آوران مدرسه ادسا و ...

همچنین سومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی رشد آموزش پیش دبستانی (دوره دوازدهم، شماره پی درپی 45، بهار 1400) از گروه فصلنامه های علوم انسانی، برای مربیان پیش دبستانی، والدین، مدرسان و دانشجویان در 48 صفحه منتشر شد. در این شماره از رشد آموزش پیش دبستانی مطالبی از جمله طلیعه تحول با شروع هزاره سوم، والدین اثربخش، دلبستگی کرونایی، تربیت رسانه ای نسل هزاره سوم، مدیریت فراوری محتوا، پویش و پوشش سراسری مجازی در دوره پیش دبستان، حاصل ناب از تربیت دینی، تربیت انسان صالح، رسالت اصلی خانواده، جانب برتر را دریابید، شایستگی های مربیان مهدهای کودک، چند شیوه اصلاح رفتار پرخاشگری و ... منتشر شده است.

فصلنامه رشد آموزش تاریخ به سردبیری مسعود جوادیان و فصلنامه رشد آموزش پیش دبستانی به سردبیری مسعود تهرانی فرجاد و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می شوند.

علاقه مندان برای دریافت فایل PDF فصلنامه رشد آموزش تاریخ بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

https://www.roshdmag.ir/u/2dW

علاقه مندان برای دریافت فایل PDF فصلنامه رشد آموزش پیش دبستانی بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

https://www.roshdmag.ir/u/2dX

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1672

به "جدیدترین شماره نشریات رشد آموزش تاریخ و آموزش پیش دبستانی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین شماره نشریات رشد آموزش تاریخ و آموزش پیش دبستانی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید