جذاب ترین فیلم های نتفلیکس که باید تماشا کنید

به گزارش تاورنا، وقتی در سال 1997 یک بازاریاب به نام مارک راندولف تصمیم گرفت برای ارسال و به اشتراک گذاری دی وی دی ها و نسخه های فیزیکی فیلم های سینمایی یک شرکت خصوصی را تاسیس کند، تصور نمی کرد کمتر از سی سال بعد مجموعه محلی او به یکی از غول های سرگرمی دنیا تبدیل شود. شرکت آقای راندولف با 30 کارمند و کمتر از 1000 عنوان سینمایی فعالیت خود را در منطقه سانتاکروز ایالت کالیفرنیا آغاز کرد. ده سال بعد، نتفلیکس یک میلیارد بار عناوین سینمایی را به مردم فروخته بود.

جذاب ترین فیلم های نتفلیکس که باید تماشا کنید

با شروع دهه 2010 میلادی، نتفلیکس با میلیون ها کاربر در کانادا و ایالات متحده و سایر نقاط جهان، به یک سرویس پخش آنلاین عناوین سینمایی و سریالی تبدیل شد. آن ها تصمیم گرفتند تجارت خود را گسترش دهند و صرفا به بازپخش عناوین سایر استودیوهای سینمایی مشغول نباشند. بنابراین استودیوهای سینمایی خود را تاسیس کردند تا عناوین انحصاری این سرویس استریم ساخته شود. نتفلیکس حالا چندین سال است که به پخش فیلم ها و سریال های انحصاری خود می پردازد.

در ادامه می توانید با جذاب ترین فیلم های نتفلیکس که باید تماشا کنید، آشنا شوید.

1922 (1922)

نمره منتقدان: 91 از 100

فیلم 1922 از نظر سینمایی می تواند بهترین و ارزشمندترین ساخته نتلفیکس باشد. این فیلم براساس کتابی به همین نام نوشته استفن کینگ، رمان نویس مشهور عناوین ترسناک ساخته شده یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین فیلم های ترسناک چند سال اخیر است. فیلم 1922 گریبان مخاطب را حتی برای لحظه ای رها نمی کند. با سکانس های ترسناک و فراموش نشدنی این فیلم، روبه روشدن این فیلم با تماشاگرانش را به دشوارترین سطح ممکن می رساند. این فیلم یکی از نمادین ترین آثاری است که براساس کتاب های استفن کینگ ساخته شده اند.

خلاصه داستان: ویلفرد جیمز، یک مزرعه دار است. این کشاورز برخلاف دیدگاه های همسرش، علاقه ای به فروش زمین کشاورزی اش ندارد و می خواهد هم چنان در روستا زندگی کند. ویلفرد که شدیدا به زمین کشاورزی اش وابسته است، متوجه می شود همسرش تصمیم گرفته از او طلاق بگیرد چراکه از زندگی در روستا خسته شده است. ویلفرد تصمیم های ترسناکی برای جلوگیری از جدایی همسرش می گیرد که ممکن است خونین تر از هر اتفاقی باشد.

6 Underground (شش زیرزمینی)

نمره منتقدان: 36 از 100

نتفلیکس با ساخت فیلم شش زیرزمینی نشان داد سیاست های کلانی در حوزه تولید فیلم های بلند دارد. این فیلم که بازیگران مشهوری مانند رایان رینولدز و دیو فرانکو را در اختیار دارد، میزبان پیمان معادی هم در گروه بازیگرانش شده تا به یکی از جذاب ترین عناوین اکشن سال 2019 تبدیل شود. با این حال برخلاف تیم بازیگران و داستان جالبی که برای فیلم تهیه شده، منتقدان رضایت زیادی از شش زیرزمینی ندارند و این نارضایتی حتی از سوی تماشاگران سخت پسند ژانر اکشن هم تایید شده است.

خلاصه داستان: یک گروه شبه نظامی زیرزمینی شش نفره ماموریت پیدا می کنند تا حاکم دیکتاتور کشور خیالی تورگستان را ترور کنند. اما مسائل بسیار زیادی در این راستا وجود دارد.

The King (پادشاه)

نمره منتقدان: 84 از 100

نتفلیکس در ساخت فیلم های تاریخی هم به دنبال گزینه هایی بوده تا تماشاگر را سرگرم کند. فیلم پادشاه بهترین فیلم تاریخی نتفلیکس است که با هنرنمایی بازیگر محبوب این روزهای سینما یعنی تیموتی شالامه ساخته شده است. با این حال منتقدان درباره این فیلم دیدگاه های گوناگونی دارند؛ عده ای تصور می کنند این فیلم تلاش زیادی برای یک روایت حماسی نمی کند و گروهی هم اعتقاد دارند با یکی از متفاوت ترین فیلم های تاریخی چند سال اخیر سینما روبرو هستیم.

خلاصه داستان: شاه هنری پنجم جوان بعد از رسیدن به مقام پادشاهی انگلستان در قرن پانزدهم با یک بحران عظیم روبرو می شود. گروهی در تلاش هستند تا او را فریب، خیانت و جنگ روبرو کنند.

El Camino: A Breaking Bad Movie (ال کامینو: فیلمی از افسار گسیخته)

نمره منتقدان: 91 از 100

سریال Breaking Bad یا همان افسار گسیخته یکی از بهترین سریال های تلویزیونی تاریخ است که تحسین منتقدان و تماشاگران بسیاری را در سراسر جهان به همراه داشته و محبوبیت بسیار زیادی دارد. اگرچه این سریال توسط شبکه تلویزیونی AMC ساخته شد اما پخش فیلم سینمایی آن برعهده نتفلیکس بود. این فیلم قرار بود خاتمه مبهم سریال افسار گسیخته را کامل کند. منتقدان و تماشاگران از فیلم ال کامینو: فیلمی از افسار گسیخته رضایت کامل داشتند. اگر به تماشای این فیلم علاقه دارید، ابتدا باید سریال افسار گسیخته را تماشا کنید.

خلاصه داستان: جسی پینکمن پیروز می شود از جک و گروه ترسناکی که دارد، فرار کند. اما او باید از دست پلیس ها هم فرار کند و در عین حال آشفتگی های درونی خود را سر و سامان دهد.

Triple Frontier (مرزهای سه گانه)

نمره منتقدان: 72 از 100

فیلم مرزهای سه گانه احتمالا پرستاره ترین فیلم ساخته شده توسط نتفلیکس باشد. این فیلم با هنرنمایی بن افلک، چارلی هانام، اسکار ایزاک و پدرو پاسکال یکی از فیلم های اکشن پرستاره سال 2019 بود که پیروز شد تماشاگران بسیاری جذب کند. منتقدان هم این فیلم را دوست داشتند. بنابراین اگر به تماشای یک فیلم اکشن پربرخورد و دوست داشتنی علاقه مند هستید، از قلم نیاندازید مرزهای سه گانه می تواند همه انتظارات شما را برآورده کند.

خلاصه داستان: گروهی از اعضای نیروهای ویژه ارتشِ آمریکا پس از بازنشستگی هنوز هم فعالیت می کنند. آن ها برای یک پروژه پیچیده به آمریکای جنوبی سفر می کنند. این ماموریت به هیچ نهاد و کشوری وابسته نیست و صرفا قرار است شرایط مالی آن ها را برای همیشه تغییر دهد.

Bird Box (جعبه پرنده)

نمره منتقدان: 63 از 100

فیلم جعبه پرنده به یکی از بهترین و محبوب ترین فیلم های نتفلیکس تبدیل شد که در شبکه های اجتماعی هم بحث های بسیاری ایجاد کرد. این فیلم که براساس رمانی به همین نام ساخته شده، ساندرا بولاک را در نقش اصلی خود قرار داده تا یکی از متفاوت ترین فیلم های آخرالزمانی چند سال اخیر سینما باشد.

خلاصه داستان: موجوداتی ناشناخته به کره زمین نفوذ کرده اند و حالا سیاره انسان ها به آن ها تعلق دارد. این موجودات می توانند هر موجودی که پیرامونش را نگاه می کند، به راحتی بکشند. بنابراین انسان ها برای زنده ماندن در محیط های آزاد، نیاز دارند تا چشم های خود را بسته نگه دارند. چراکه کوچک ترین نگاهی می تواند زندگی آن ها را به خاتمه برساند.

Roma (رم)

نمره منتقدان: 96 از 100

این فیلم درام سیاه وسفید به نویسندگی و کارگردانی آلفونسو کوارون در سال 2018 برای پخش در سرویس استریم نتفلیکس آماده شد. از آن جایی که عوامل فیلم امیدوار بودند فیلم رم برای حضور در فصل جوایز شانس اندکی داشته باشد، تلاش کردند تا آن را برای اکران های محدود هم آماده کنند. چون براساس قوانین بسیاری از جشنواره های سینمایی، فیلم هایی که تنها روی سرویس های تماشای آنلاین منتشر شوند شانسی برای حضور در مراسم جوایز ندارند. آلفونسو کوارون علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه کننده، فیلم بردار و یکی از تدوین گران فیلم هم بود. او فیلم رم را براساس تجربیات شخصی خود ساخته است. این فیلم در نهایت سه جایزه بهترین فیلم خارجی زبان، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم برداری مراسم اسکار را برنده شد.

خلاصه داستان: کلیوو خدمتکاری است که برای یک خانواده ثروتمند و در دهه 70 در مکزیکوسیتی کار می کند. او خودش را بخشی از این خانواده می داند چون سال های سال است که با آن ها زندگی می کند. کلیوو همراه با آن ها به مسافرت می رود و همیشه سعی می کند کارش را به بهترین نحو انجام دهد. او در درگیری ها و اختلافات این خانواده وارد نمی شود اما روزی اتفاقی رخ می دهد که آرامش زندگی کلیوو را تحت تاثیر قرار می دهد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

با تماشای این فیلم های تاریخی به گذشته سفر کنید

بهترین فیلم های تاریخ سینمای ژاپن که باید تماشا کنید

6 فیلم فلسفی که نگاه شما را به زندگی به چالش می کشد

Okja (اوکجا)

نمره منتقدان: 86 از 100

بونگ جون هو، کارگردانی است که این روزها با ساخت فیلم انگل به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. اما چند سال پیش از کارگردانی انگل او با ساخت فیلم اوکجا ثابت کرد استعداد بی نظیری در کارگردانی سینما دارد. فیلم اوکجا در سال 2017 و توسط سرویس استریم نتفلیکس ساخته شد.

خلاصه داستان: میجا دختری کم سن و سال است که دوستی به نام اوکجا دارد. اما این دوست صمیمی یک انسان نیست؛ اوکجا یک حیوان عظیم الجثه و بسیار مهربان است که رابطه دوستان خوبی با میجا دارد. آن ها همیشه مراقب یکدیگر هستند. اما یک روز شرکتی چند ملیتی و ثروتمند برای تصاحب اوکجا وارد داستان زندگی میجا می شود.

The Meyerowitz Stories (داستان های مایروویتز)

نمره منتقدان: 92 از 100

تا این جا تعدادی از بهترین فیلم های اکشن، تاریخی و ترسناک نتفلیکس را به شما معرفی کردیم. اما فیلم داستان های مایروویتز با سایر ساخته های نتفلیکس تفاوت دارد. این کمدی درام خانوادگی داستان ساده ای دارد که با جذابیت قابل قبولی روایت می شود. بن استیلر و آدام سندلر که بیشتر به دلیل هنرنمایی در فیلم های کمدی شناخته می شوند، در فیلم داستان های مایروویتز یکی از متفاوت ترین هنرنمایی هایشان را به نمایش گذاشته اند.

خلاصه داستان: خانواده مایروویتز گذشته عجیبی دارند. آن ها به دلیل اختلافات و حوادثی که در زندگی داشته اند، معمولا به دور از یکدیگر زندگی می کنند. اما همه اعضای خانواده یک دلیل منطقی برای جمع شدن پیدا کرده اند. نمایش آثار هنری پدر خانواده در یک رویداد مهم هنری آن هم در نیویورک باعث می شود خانواده مایروویتز دوباره خانواده باشد.

The Irishman (مرد ایرلندی)

نمره منتقدان: 94 از 100

حتی اگر یک استودیوی سینمایی تاسیس کنید، این که با چه کارگردان هایی همکاری می کنید واقعا اهمیت بسیار زیادی دارد. نتفلیکس برای این که ثابت کند برای عناوینی که خلق می کند احترام بسیار زیادی قائل است، پیروز شد با مارتین اسکورسیزی برای ساخت فیلم مرد ایرلندی به توافق برسد. آل پاچینو، رابرت دنیرو و جو پشی سه بازیگر اصلی مرد ایرلندی هستند که برای هواداران سینما یادآور فیلم های درخشان مارتین اسکورسیزی می شوند.

خلاصه داستان: در دهه 1950، راننده کامیونی به نام فرانک شیرن (رابرت دنیرو) با راسل بوفالینو (جو پشی) از اعضای قدرتمند مافیا ارتباط می گیرد. شیران همزمان با همکاری با بوفالینو شروع به کار برای جیمی هوفا (آل پاچینو) می کند.

Extraction (استخراج)

نمره منتقدان: 68 از 100

تولید فیلم استخراج از سال 2018 شروع شد. نام آن بارها تغییر کرد و نتفلیکس برای تولید آن سرمایه زیادی به کار گرفت. این فیلم مدتی پیش در نتفلیکس منتشر شد و یکی از جدیدترین آثار ساخت این سرویس تماشای آنلاین است. اگر به تماشای فیلم های اکشن نفس گیر و هیجان انگیز علاقه مند هستید و توجه زیادی به داستان آن ها ندارید، فیلم استخراج می تواند همه نیازهای شما را پاسخ دهد.

خلاصه داستان: نام تایلر ریک (با هنرنمایی کریس همسورث) ماموریت ویژه ای را می پذیرد. او حالا باید به داکا سفر کند و پسر تاجری که در این شهر گروگان گرفته شده را نجات دهد. تایلر در پایتخت بنگلادش با مسائل بسیاری روبرو می شود؛ فروشندگان اسلحه و قاچاقچی های مواد مخدر بنگلادش، دردسرهای عظیمی به نظر می رسند.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1351

به "جذاب ترین فیلم های نتفلیکس که باید تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذاب ترین فیلم های نتفلیکس که باید تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید