جنگ سرد؛ برنده این رقابت کیست؟

به گزارش تاورنا، چند روز پیش یک رستوران زنجیره ای امریکایی (culver) تصمیم گرفت نوشیدنی همراه غذاهایش را از پپسی به کوکاکولا تغییر دهد؛ همین تصمیم به تغییر نوشیدنی سرو شده در 900 شعبه این رستوران سبب شد تا دوباره رقابت قدیمی دو برند جهانی کوکا و پپسی مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

جنگ سرد؛ برنده این رقابت کیست؟

به گزارش خبرآنلاین، به این بهانه وب سایت خبری Business Insider به وجه مهمی از رقابت جدی این دو نوشیدنی غیرالکی پرداخت: تعداد رستوران های زنجیره ای که با پپسی و کوکاکولا قرارداد دارند.

بیزینس اینسایدر در گزارش خود، 39 فست فود زنجیره ای برتر ایالات متحده را آنالیز کرد تا سهم هر کدام از این دو نوشیدنی را از بازار این رستوران های پرشمار و معروف به مخاطبانش ارائه دهد.

رقابت این دو برند مثل دربی تمام وقت دو تیم فوتبال معروف است، رقابتی اصیل، پرحرارت و بدون توقف که سال هاست با تبلیغات گسترده و حتی تهاجمی پی گرفته شده چیزی مثل آن تبلیغ معروف پپسی که بچه ای کوکاکولا می خرد تا زیر پاهایش بگذارد و قدش را بلندتر کند تا دستش به قوطی های پپسی برسد. جنگ این نوشیدنی های سرد، آنقدر گرم بوده که سال ها در حوزه برندینگ و بازاریابی و ... مورد توجه و پژوهش قرار بگیرد.

این مطلب و داده های گرافیکی اش را بخوانید و ببینید تا افزون بر نتیجه آنالیز بیزینس اینسایدر، جزئیات بیشتری از رقابت پپسی و کوکاکولا را در فست فودهای معروف جهانی بدانید. خبرآنلاین، این جنگ سرد را جداگانه در بین دسته بندی های مختلف رستوران های زنجیره ای دنبال نموده است در بین برندهای معروف برگر، پیتزا، مرغ سوخاری و ...

منبع: فرارو
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 2206

به "جنگ سرد؛ برنده این رقابت کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ سرد؛ برنده این رقابت کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید