هزینه سفر به ترکیه چقدر است: حریف اصلی من در رقابت های جهانی رضا کایالپ ترکیه ای است

به گزارش تاورنا، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر یوسفی نماینده وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی، در مورد اردوهای تیم ملی به روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: آخرین اردو از دیروز آغاز شده و خوشبختانه تمامی مراحل اردو بسیار خوب بود. در مرحله اول اردو در تورنمنت صربستان حضور یافتم و به نظرم تجربه بسیار خوبی بود. بعد از آن هم خبر ابتلای کرونای امین میرزازاده را شنیدم و از آن متأسف شدم. با تصمیم کادر فنی جایگزین وی در رقابت های جهانی شدم و تمرینات را ادامه دادم تا برای این مسابقات آماده شوم و خوشبختانه تمرینات بسیار خوب و عالی در حال برگزاری است و چون صربستان کشتی گرفته بودم بدنم برای مسابقات جهانی آماده است.

هزینه سفر به ترکیه چقدر است: حریف اصلی من در رقابت های جهانی رضا کایالپ ترکیه ای است

بهترین تجربه سفر را با هزینه سفر به ترکیه چقدر است در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

وی در خصوص تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی توضیح داد: تمرینات خود را زیر نظر رسول جزینی مربی سنگین وزن ها انجام می دهم و وی مربی تخصصی من است بعد از تمرین هم بعضی تمریناتی که مربوط به خودم باشد را زیر نظر وی انجام می دهم تا بتوانم نقاط قوت و ضعف خود را بیشتر بشناسم.

یوسفی در خصوص حضورش در مسابقات جهانی نروژ گفت: اولین بار است که در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت می کنم اما با بیشتر حریفانی را که در این مسابقات حضور خواهند داشت، کشتی گرفته ام. امیدوارم مثل دفعه های قبل بتوانم این کشتی گیران را شکست بدهم. حریف اصلی هم رضا کایالپ از کشور ترکیه است و حریفان خوبی را هم از کشورهای گرجستان و کوبا دارم. می خواهم در مسابقات جهانی برترین مدال را کسب کنم و برای محقق شدن این هدف حریفان خود را بررسی نموده و همواره آنها را زیر نظر دارم.

فرنگی کار 130 کیلویی کشورمان در خصوص حضور مربیان سازنده در تیم ملی گفت: مربیان سازنده از کودکی برای کشتی کشتی گیر خود زحمت کشیدند تا به اینجا برسند اگر با کشتی گیران خود به مسابقات جهانی بروند بسیار خوب است چون در روحیه آنها تأثیر دارد. اگر مربیان سازنده همراه کشتی گیران به مسابقات بروند به تجربیات خودشان هم اضافه می گردد و این تجربیات را به شهرهای خود می برند و کشتی گیرانی را دوباره آماده می نمایند تا از نوجوانی به بزرگسالی رسیده و برای اهتزاز پرچم کشورشان روی تشک بروند.

وی در خصوص مسابقات انتخابی گفت: همه در مسابقات انتخابی را شرکت کردند با یک مسابقه نمی گردد در خصوص حضور یک نفر به تیم ملی تصمیم گرفت و چرخه انتخابی می تواند خیلی مناسب باشد شاید در یک مسابقه روز یک کشتی گیر نباشد و نتواند آنگونه که شایسته است عمل کند اما چرخه انتخابی این فرصت را به کشتی گیر می دهد که خود را ثابت کند و لیاقت پوشیدن دوبنده تیم ملی را داشته باشد.

یوسفی در انتها در خصوص مسابقات لیگ قرار است بعد از مسابقات جهانی نروژ برگزار گردد اعلام کرد: با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد بسته ام به امید خدا بعد از مسابقات جهانی قصد دارم که در لیگ کشتی بگیرم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1813

به "هزینه سفر به ترکیه چقدر است: حریف اصلی من در رقابت های جهانی رضا کایالپ ترکیه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به ترکیه چقدر است: حریف اصلی من در رقابت های جهانی رضا کایالپ ترکیه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید