خبرنگاران دسترسی سرمایه گذاران به مسوولان منطقه آزاد قشم تسهیل می شود

به گزارش تاورنا، قشم- خبرنگاران- رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت:سرمایه گذاران برای دسترسی به مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان و دیدار با آنان برای رفع مسائل و برداشتن موانع سرمایه گذاری در این جزیره باید کمتر از 48 ساعت وقت صرف می کنند.

خبرنگاران دسترسی سرمایه گذاران به مسوولان منطقه آزاد قشم تسهیل می شود

به گزارش خبرنگاران از سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش پور پنجشنبه شب در اولین نشست شورای اداری در سال 1400 اضافه نمود: فلسفه تشکیل مناطق آزاد تولید ثروت و اشتغالزایی است و در این راستا با حمایت از سرمایه گذاران اهداف واقعی این مناطق را دنبال می کنیم.

وی در تشریح سیاست های خود برای حمایت از سرمایه گذاری هم گفت: شرایط برای تمام سرمایه گذاران در منطقه آزاد قشم یکسان می شود و ورود سرمایه گذار به این منطقه مورد استقبال قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: از همه اقداماتی که تا به امروز در منطقه آزاد قشم اجرا شده است قدرشناسی و رویه فعلی کار را در این منطقه با شتاب بیشتری دنبال می کنیم.

وی شرح داد: تغییرات و اقدامات سازمان برای مردم جزیره قشم و گردشگران باید محسوس باشد و کیفیت امور در همه زمینه ها ارتقا پیدا کند.

درویش پور با تاکید بر خاص بودن جاذبه های طبیعی قشم بر ضرورت تبدیل این جزیره به مقصد اول و نبض تپنده گردشگری ایران تاکید کرد و گفت: توسعه گردشگری در قشم به توسعه سایر حوزه ها از جمله تجارت، حمل و نقل، هتلینگ و حوزه هابی دیگر می انجامد.

وی اظهار کرد: قشم باید بیشتر از هر زمان دیگر بالنده و شکوفا شود و مدیران از زمان باقی مانده خدمت برای توسعه قشم حداکثر استفاده را ببرند.

طرح های نیمه تمام قشم تکمیل می شود

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم بر ضرورت پیگیری اجرای طرح ها تاکید کرد و گفت: تا 10 روز آینده همه طرح های نیمه تمام در منطقه آزاد قشم احصاء می شود و پس از آن به صورت روزانه کارکرد هر مدیریت برای تکمیل طرح ها رصد خواهد شد.

دوریش پور در بحث مدیریت دوگانه در جزیره قشم اضافه نمود: قوانین مربوط به تفویض اختیارات باید اجرا شود، در عین حال، رویکرد سازمان تعامل با همه دستگاه های حاکمیتی در قشم است.

تکریم مردم، مهم ترین وظیفه مدیران است

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: تکریم مردم از مهم ترین وظایف مدیران سازمان منطقه آزاد قشم است و در این راه تلاش بیشتری نیاز است تا خواسته مردم را اجابت یا آنها را اقناع کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم شرح داد: خلاقیت و نوآوری در سازمان یک ارزش است و پاداش بر اساس کارکرد افراد و پرداخت می شود.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و 500 کیلومتر در سال های 1369 و 1370 با تصمیم دولت به 2 بخش منطقه آزاد با مساحت 300 کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و 200 کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول 150 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر در آب های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1646

به "خبرنگاران دسترسی سرمایه گذاران به مسوولان منطقه آزاد قشم تسهیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دسترسی سرمایه گذاران به مسوولان منطقه آزاد قشم تسهیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید