خبرنگاران نماینده مجلس: سرمایه گذاری شستا در فارس افزایش می یابد

به گزارش تاورنا، شیراز- خبرنگاران- رییس مجمع نمایندگان فارس گفت: در دیدار با مسئولان شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) توافق شد که این شرکت، سرمایه گذاری بیشتری در فارس انجام دهد.

خبرنگاران نماینده مجلس: سرمایه گذاری شستا در فارس افزایش می یابد

ابراهیم عزیزی شنبه در بازدید از اداره کل تامین اجتماعی فارس در شیراز، تحقق رونق تولید را در سایه حل مسائل سازمان هایی همچون تامین اجتماعی دانست و افزود: می توان گفت که سازمان تامین اجتماعی به نوعی در خط مقدم رونق تولید قرار گرفته است.

وی، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب شرح داد: در این سال باید از قشر زحمتکش کارگران به عنوان عناصر اصلی تولید حمایت جدی به عمل آوریم.

او گفت: به همین دلیل، مجلس نگاه جدی به حل مسائل جامعه کارگری دارد و رقم قابل توجه 89 هزار میلیارد تومان را نیز جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مصوب کرده است.

به سازمان تامین اجتماعی نباید به عنوان قلک نگاه کرد

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نگاه قلکی دولت ها به سازمان تامین اجتماعی گفت: چنین نگاهی کاملا اشتباه و مشکل ساز است و تا زمانی که دولت ها این سازمان را در جایگاه قانونی خودش نبینند مسائل همچنان پابرجا خواهد بود.

عزیزی ادامه داد: از ابتدا بنا بود که سازمان تامین اجتماعی به شکل غیردولتی اداره شود اما تصدی گری دولت تا پایین ترین سطح این سازمان به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی متعلق به کارگران است و تا زمانی که به عنوان قلک به آن نگاه شود، مسائل بسیاری متوجه آن خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان فارس، خواستار مدیریت اموال و امکانات سازمان تامین اجتماعی توسط این سازمان شد و گفت: ما نسبت به مدیریت این اموال توسط دیگر نهادها نقد داریم.

عزیزی، خواستار پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی شد و شرح داد: دلیلی ندارد یک مجموعه متعلق به سازمان را به فرد یا افرادی واگذار کنیم و سپس سازمان را با بدهی های فراوان تنها بگذاریم.

وی، بر لزوم ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان تاکید کرد و گفت: این دیدگاه وجود دارد که بیمه، پول را نقد می گیرد اما در ارائه خدمات نسیه برخورد می کند و لذا باید خدمات سازمان به ویژه در بحث درمان به روز باشد تا رضایت مردم جلب شود.

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: همچنین با توجه به نیاز شهر صدرا به شعبه ای از تامین اجتماعی و همچنین درمانگاه تامین اجتماعی، این دو مجموعه در این شهر راه اندازی خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1572

به "خبرنگاران نماینده مجلس: سرمایه گذاری شستا در فارس افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: سرمایه گذاری شستا در فارس افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید