خبرنگاران کنعانی زادگان: شیطنت ها ما را با انگیزه تر می نماید

به گزارش تاورنا، تهران- خبرنگاران- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بعضی شیطنت ها در مورد تیم ما وجود دارد اما این اتفاقات ما را با انگیزه تر می نماید.

خبرنگاران کنعانی زادگان: شیطنت ها ما را با انگیزه تر می نماید

محمدحسین کنعانی زادگان دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی در خصوص ملاقات امروز تیمش مقابل فولاد خوزستان و صحنه پنالتی، گفت: وقتی که توپ را به محوطه جریمه ما ارسال کردند، متوجه شدم که یکی از پشت مرا زده و من وقتی که بلند شدم بسیار تعجب کردم که چرا داور این صحنه را پنالتی دیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر چندین مصدومیت دارم و فردا می خواهم به پزشک مراجعه کنم و ببینم که این مصدومیت ها تا چه حدی است.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: سید جلال حسینی نیز مصدومیت هایی داشت اما ما به عشق طرفداران بازی می کنیم و هرچه داریم را برای این باشگاه می گذاریم. در این روزها واقعا جای طرفداران در استادیوم خالی است.

کنعانی زادگان در خصوص شک کریم باقری به او در حین بازی، گفت: آقا کریم به من گفت که با داور صحبت نکن چرا که کارت دوم را دریافت می کنی. این شوک واقعا به موقع بود.

وی مطرح کرد: یک سری شیطنت هایی در خصوص تیم ما انجام می گردد. در ملاقات با استقلال که یک بازیکن از آنها اخراج نشد، در ملاقات امروز نیز همه دیدند که یک پنالتی غلط به ضرر ما گرفته شد. این اتفاقات جلوی ما را نمی گیرد بلکه ما را قوی تر و با انگیزه تر می نماید.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما با پنجره های بسته به فینال آسیا رسیدیم و شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما بار دیگر قول می دهم که بازهم قهرمان لیک برتر شویم.

روز دوشنبه و در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، پرسپولیس در استادیوم آزادی به مصاف فولادخوزستان رفت و در نهایت به رجحان دو بر یک دست یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 1441

به "خبرنگاران کنعانی زادگان: شیطنت ها ما را با انگیزه تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کنعانی زادگان: شیطنت ها ما را با انگیزه تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید