چشمی: از مجیدی بپرسید چرا کاپیتان شدم

به گزارش تاورنا، بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید انتخاب کاپیتان تیم بر عهده سرمربی است.

چشمی: از مجیدی بپرسید چرا کاپیتان شدم

به گزارش خبرنگاران، روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان درباره ملاقات بعدی برابر پرسپولیس اعلام کرد: یک جمله کلیشه ای می گویند که داربی هم مثل بازی های دیگر سه امتیاز دارد. این بازی برای دو تیم و طرفداران حساسیت دارد ولی اگر بتوانیم سه امتیاز داربی را بگیریم شرایط خودمان را بهتر می کنیم و این فرایند را بهتر ادامه می دهیم.

او درباره شرایط تیم ملی که این روزها سرمربی ندارد هم اظهار کرد: بعد از جام ملت ها و رفتن آقای کی روش، همه این اتفاقات را پیش بینی می کردند. آقای ویلموتس هم متاسفانه نتیجه نگرفت و الان شرایط برای تیم ملی خیلی سخت شده است. این فرایند معین نشدن سرمربی هم به تیم ملی ضرر می زند. بازی های ما از فروردین آغاز می گردد و باید همه بازی های برگشت را ببریم. باید سرمربی تیم ملی را هر چه سریع تر انتخاب نمایند. بعد از دو صعود متوالی به جام جهانی حیف است که در مرحله اول گروهی حذف شویم و این برای کشور ما جالب نیست. ایران همواره حرف اول را در آسیا می زد.

چشمی درباره شرایط اقتصادی استقلال هم شرح داد: پول سال جاری را همه تا سقف 40 درصد دریافت نموده اند.

او درباره بستن بازوبند کاپیتانی استقلال هم، گفت: اگر این را از آقای مجیدی بپرسید ممنون می شوم. کاپیتانی را سرمربی انتخاب می نماید. یک نیمه وریا غفوری در زمین نبود و مسئولیت بر عهده من بود. غفوری که به زمین آمد، بازوبند را به او دادم. فکر می کنم این نظر سرمربی تیم است.

بازیکن استقلال درباره حضور موسوی در هیات مدیره و شرایط مدیریت این باشگاه هم اعلام کرد: فکر می کنم هر چه زودتر به شرایط سر و سامان بدهند و بدانند چه پستی در باشگاه دارند و چه کسانی در باشگاه هستند، شرایط می تواند خیلی بهتر گردد. این برای همه باشگاه هاست. اینکه یک یا دو ماه یک نفر سرپرست باشد و یک نفر دیگر بیاید خوب نباشد. فکر می کنم باید سریع تر تصمیم گیری گردد وسازماندهی خوبی در باشگاه ما ایجاد گردد. شرایط الان خیلی بهتر شده است ولی باید بهتر گردد. این مستلزم این است که مدیرعامل انتخاب گردد.

چشمی درباره اعتراض طرفداران استقلال به خشن بازی کردن نفت هم اظهار کرد: بازی حساسی هم برای ما و هم نفت مسجد سلیمان بود. اگر خشن بودند و سخت گیرانه بازی می کردند عادی بود چون بازی برای هر دو تیم حساس بود.

او در پاسخ به این که چه کسی باید سرمربی تیم ملی گردد هم اعلام کرد: هر شخصی که می آید امیدوارم پیروز باشد چون این تیم باید به جام جهانی صعود کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: taverna.ir شناسه مطلب: 783

به "چشمی: از مجیدی بپرسید چرا کاپیتان شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: از مجیدی بپرسید چرا کاپیتان شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید